10 września 2016

Tydzień unikatów ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Hej!
Lenny face jest najlepszy ^^

W trakcie trwania tygodnia unikatów wszystkie Moviestar szaleją jak podczas  Black Friday w Stanach Zjednoczonych. Na dzień dzisiejszy były już 4 takie tygodnie, załapałam się na każdy- to się
nazywa szczęście moi drodzy 😂
Pierwszy tydzień odbył się w 2013 roku MSP oszalało,
 każdy chciał kupić serca na nogę i gwiazdki.
Moderatorzy ogłosili tydzień unikatów na swoim 
profilu na Facebooku i forum MSP.

Drugi tydzień- przenieśmy się do 18 września 2014, ten tydzień unikatów według mnie był
 najlepszy-zostały przywrócone takie rzeczy których kompletnie się nie spodziewałam i 
było ich naprawdę sporo....



Trzeci tydzień trwał od 24 września 2015, w tym tygodniu było dużo rzeczy z poprzednich lat.
Modzi jednak nie umieścili tu serc i yin yang.
(Nie wiem czy ktoś z was zauważył, że w tym czasie był sprzedawany ten sam kolczyk
co rok temu tylko o 50sc droższy...)

Czwarty tydzień no i 7 kwietnia 2016 -Spring Rares- tu nareszcie pojawił się wąż ♥
tak długo na niego czekałam. Z tego tygodnia podobała mi się również 
spódnicadla Vip-ów za 300sc.

Kto nie może doczekać się piątego tygodnia unikatów *-*
 Tego posta postanowiłam napisać,
ponieważ na forum MSP wiele Moviestar pyta się o tydzień uni w tym roku,
a on już się pojawił. Chociaż ja bym nie narzekała i ucieszyła się 
z 2 tygodni unikatów w ciągu roku xD

Źródło: Tydzień Unikatów
                                                                                                                               ~Sue








2 komentarze:

  1. Świetny post! Mnie udało się załapać na dwa takie tygodnie. Aktualnie unikamy mnie jakoś nie interesują, więc nie czuję potrzeby czekania na ten tydzień. Wpis miło mi się czytało, czekam na dalsze posty! Zapraszam do komentowania na przemyslenia-nasze-i-innych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wierzę, nie wierzę po prostu!
    Ten blog... Powrócił? Jest na nim jakaś aktywność! O Boże!
    To wspaniale! To tu zaczybałam, o mój Boże, chyba zaraz się poryczę...
    Powodzenie i duuuużo weny!😘❤️
    PS Zadbam o promocję tego bloga, obiecuję.

    OdpowiedzUsuń