7 marca 2015

KONKURS !

Hejson c: W dzisiejszym poście chciałabym ogłosić konkurs. Jest on bardzo łatwy. Wystarczy zrobić mi logo ^^ Zero ograniczeń.
Oceniana będzie:
- Kreatywność,
- Pomysł,
- Wykonanie.
Prace wysułajcie na maila: kakaukowekakauko@gmail.com
Termin wysyłania: 13 marzec.
Zgłoszenie pisać w komentarzach.
PRZYKŁADOWE ZGŁOSZENIE:
Zgłaszam się.
Nick:
Level:
E-mail:
<I tak nikt się nie zgłosi :c>
NAGRODY:
I MIEJSCE:
- Unikat z VIP'a,
- 2 rzeczy z listy,
- 8 grafów.
II MIEJSCE:
- Unikat z tygodnia,
- 1 rzecz z szafy,
- 5 grafów.
III MIEJSCE:
- 1 rzecz z szafy,
- 3 grafy.
Mam nadzieję, że ktoś się zgłosi.
~~Cindy ❤

11 komentarzy:

  1. omg omg omg ZGŁASZAM SIĘ!!!1!!11
    nick: keyleen
    level: 17
    Mail: keyleen122@gmail.com

    Nie no, ogólnie jest podjarkaa ;o;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli wygrasz i (jak mi wiadomo) nie jesteś VIP, możesz sobie wybrać komplet z mojej szafy ;3
      ~~Cindy
      P.S. Dzięki za zgłoszenie ❤

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Zgłaszam siem c;
    Nick: MalinaDunia
    Lvl: 24
    Mail: Dunia.151102@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się zgłaszam, ale nie mam szans... Ehh, takie życie.
    Nick: martynka_l
    Lvl: 21
    Gmail: martynanamsp@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy8.3.15

    Zgłaszam się
    Nick: PaulaWariatka
    Lvl: 14
    E-mail: Paulawariatka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się
    Nick: yoda123144
    Lvl: 20
    E-mail: kinga.and.jula@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kaźga się zgłasza *o*
    Nick: stylówkalol=]
    Lvl: 18
    E-mail: kasia.msp98@gmail.com

    Mam nadzieję, że Ci się spodoba B)

    Madiee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że czytasz mego bloga ♥
      Co do konka, nie mogę się zgłosić - będę w szpitalu. Szkoda :( Gdyby termin był do niedzieli to chyba bym dała rade, ale trudno.

      Usuń
    2. Spokojnie, przedłużę c;

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń