5 marca 2015

Miętowe loga #2

Cześć, kochani ^^
Tutaj Mięta.
Dzisiaj będzie taki złożony post - druga część Miętowych lóg,
oraz pierwszą HoN'a.
Zaczynamy! Najpierw loga:
Wykonałam je dla:
Lala nr1 0
Stylówkalol=]
PaulaWariatka
AvrilXP

To jak? Let's go!




1. logo dla lala nr1 0



 
Awaw, boskie *o*
Twoja MS trzyma się za #loncke.
Taq, bisty efekt. Dodałam obrys, cień, i do jednej
movie wypełnienie kolorem - efekt naprawdę powala.
Napisy są piękne (#skromnośćmojapowala)
Przepraszam, że tło takie jak w moim poprzednim logu, ale jakoś tak...
pasowało XP Podoba Ci się? ♥
 
2. logo dla Stylówkalol=]
 
 

 
JEZU!!!11! <33333
Najlepsze logo w mojej logowej (?) karierze. (WUT?!)
Twoja MS wyszła przepięknie, napisy są tak bardzo.
Taa, rudzi mają najlepiej, #ACO. Ten zachód słońca
jest idealnym podkładem dla loga. Kocham je!
A Tobie, Manda, podoba się? ♥
 
 
3. logo *znowu* dla PaulaWariatka
 
 
 
 
 
Piękne <3
Zastanawiałam się długo nad ułożeniem movies, takie
było ryzykowne. Efekt? Proszę! Jest megaśne.
Pewnie nie odczytacie cytatu - logo miało przekazać to,
że czasami warto oderwać się od rutyny, i poczuć prawdziwy
sens życia. Bez komentarza, moje mądrości XD
Jednym słowem logo jest bardzo udane. A Tobie, Meruch, podoba się? ♥
 
 
 
4. logo dla AvrilXP
PS. Avr, Twoje będzie troszkę gorsze - musiałam pobrać Tw. looka, bo nie mam Cię w Znajomych ;c
 
 
 
 
Jako że miałam do dyspozycji tylko tę jedną animkę, to jestem bardzo
zadowolona ♥ #Plasza #szonci. Te napisy są takie mróśne... Bardzo podoba
mi się znaczenie tych cytatów, i czcionka twojego loginu. Ten efekt (Galarient z
poświatą) na niebieskiej MS jest zaczepisty!
Mam nadzieję, że Tobie również podobają się loga.
 
 
 
 
 
 
 
Dobra, to koniec!
Przepraszam że tak krótko, ale zaraz zabieram się za aktualności!
 
Pozdrawiam,
 
 
#TAKTÓREJNIECHCESIĘROBIĆLOGA
Kto odczyta dostanie pralkę!!!11!!2!
 
 

3 komentarze:

  1. Ajajajajajajaj!
    #TOLOGOJESTBOSKIE*^*
    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤
    Dzięki ;**
    ~~Cindy

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy6.3.15

    Afff *-*
    Logo jak zwykle cudne ;)
    Dziękuję ci Mjento !

    ~Meruch

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku jakie śliczne! Dziękuję! <3

    OdpowiedzUsuń