8 marca 2015

Post informacyjny.

Hejs!

Tak, po tym poście wszyscy mnie znienawidzą. Ehh, przyzwyczaiłam się do tego już. Odeszłam w końcu dwa razy z dwóch blogów. Dziś post z serii bla bla, czyli moje gadanie, pożegnanie i te pe, i te sre. Dobrze, więc tradycyjnie podziękuję paru osobom, jak to zwykle ja robię. Dziękuję Zue za to, że przyjęłaś mnie do tego bloga, za to, że dałaś mi szansę. Masz u mnie przysługę. Jesteś super koleżanką! Dziękuję Key za te zabawne posty, pełne śmiechu oraz za koleżeństwo i przyjaźń! Dziękuję Martynie za naszą przyjaźń ♥ Nic więcej o Tobie nie mogę powiedzieć - dziękuję. Dziękuję również czytelnikom i komentującym moje posty. Dzięki Wam zostałam tu troszkę dni dłużej. Tak, trochę dłużej - bo odchodzę. Nie przekupią mnie już te komentarze, niestety. Tyny już tu nie ma. Może zostałaby, ale nie chce. Przepraszam Was, wszystkich zawiodłam, ale nie mam wyboru. Miałaś rację Zue, kiedy pisałaś, że opuszczę tego bloga. Jeszcze raz - przepraszam. Mój czas tu po prostu minął. Opublikuję posta i się usuwam...

Ostatni raz,


8 komentarzy:

  1. Płaczę ;c
    Ale rozumiem Cię.
    Dostałaś szansę pisania na najpopularniejszym blogu...
    Cóż, ten blog bez Ciebie to nie to samo. Ale szanuję Twoją decyzję c;

    Key

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog Abieskiej, a ten to co innego.
      Zostałabym, ale... Ehh, przez Zue.

      ~ Tyna

      Usuń
    2. Przeze mnie...?

      Usuń
    3. Zue, zobacz datę mojego komentarza.

      ~ Tyna

      Usuń
  2. Zua Tyna :c
    Będzie mi ciebie brakować.
    Mam nadzieję, że kiedyś wrócisz ❤
    ~~Tysia

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyna !
    N I E :c
    -legginsowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda :'(
    Ale... Robię to samo...
    A do tego wiem, że masz teraz na głowie Abieskę...
    Psdr,
    ~Laud

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże, dziękuję za miłe słowa.
    Myślałam, że nikt tu nie zajrzy.
    Myślałam, że nikt tego posta nie skomentuje.
    Myślałam, że mnie tu nie chcecie.
    Myślałam, że nie zauważycie jak odejdę...

    ~ Tyna

    OdpowiedzUsuń