6 marca 2015

Aktualności MSP: Konkurs ''Emo Dreamers'' + Moje loga - nowe, stare, koszmarne! = długi post


Hejka!
Wow, śpiewam, tak.
Kurde, Spotifaj leci, Lana Del Rey za Laną Del Rey,
a ja pochłaniam tosty i piszę. Co za. Gufnoo.
EJNO, tak wgl, to potsanowiłam pisać dłuższe wstępy.
Na tych wszystkich sławnych blogach (czyt: Emily, Abieski, Kiśla [...])
redaktorki piszą długie wstępy - to za to zdobywają takie uznanie wśród
czytelników? Nie wiem. Mam nadzieję, że napiszecie w komentarzu.
Nie chcę zmieniać swojego sposobu pisania, ale no...
Ech, sami zdecydujecie. Ale, ale -
tak, dobrze czytacie. To już aktualności.

Jedziemy!


Emo Dreamers:


motyw:


 
Hmm...
To nie mój styl - ja nie emos.
Myślę jednak, ż wielu osobom się podoba.
Te włosy są takie
#hipsterskie #żeniemogę. Kurde, no, to nie emosi, tylko naćpani modą hipsterzy XD
Okej, o motywie. Tło mi się podoba, napis ma super czcionkę. Jedyne, do czego mogę
się przyczepić: Czemu ta MS, u licha, stoi? To co, animek im brak? No comment..
8\10
 
 
Ubrania:



 
Trzy stronki, standardowo.
Na ostatniej są głównie dodatki, i, ogółem, nie ma starych
ubrań. Boże, te włosy z czapeczką na samym krańcu...XD
Nie mówię, że są brzydkie, no ale no, totalna hipsteria.
Te butki z drugiej stronki taq bardzo...*o*
Wysokie trampki, zaraz kupię. Nie, mam za mało hajsu... 195 sc, ludzie no XD
Schodzę z tematu, #AJAK. Ogółem ubrania fajne, ale niektóre totalnie
bezużyteczne 8\10
 
Strój proponowany przez MSP:
 
 
 Powiedzmy sobie wprost: Modzi to wyczucia
 stylu nie mają. Bluzka i włosy są Ok,
Spodnie w zasadzie nie są najgorsze. Ale ta
spódniczka... Katastrofa. LUDZIE, ZDECYDUJCIE
SIĘ! Albo to, albo to! Zaćpaliście się już na śmierć? XDD
Ok, rzard. Buty, jak już mówiłam, tak bardzo lowe,
ale wystają poza spodnie. Gdyby to był look jakiegoś
użytkownika powiedziałabym: ''...Ale to nie Twoja wina!''
Tylko w tym przypadku to JEST wina modów. Jak
zaprojektowali, tak mają. Proste i logiczne XD 6\10
(
`
-
_
-
`
)
(`-_-`), huehue!



 
Bosh, cudo *o*

Świetna kolorystyka. Niebieski i czarny dodają
look'owi tajemniczości, i emowości (?). Taq,
#megahipsterskie włoski, #aco. Lubię je.
Ta bluzeczka - kocham! Piękne połączenie.
Spodnie nie powalają, ale są dobrze dopasowane do
góry. Takie jeansiki, mró. Buty - był ten sam problem co
w look'u modów - sznurówki wystawały. Ja jednak
sprytnie zmieniłam ich kolor na czarny, dzięki czemu
przynajmniej na tym tle, dobrze się prezentują. Mam
lekkie zastrzeżenia co do ich kolorystyki, ale nie
będę narzekać. Ogółem mówiąc look udany, kupiłabym.
10\10

 
 
Animacje:
 
 

 
Miszczu ze mnie, #nowiem.
Ogólnie mówiąc, animacje nie są jakieś zachwycające.
Em no, poprawka - SĄ. Ta z tym murem, za 650 jest
zaczepista *o* Ta z gitarą taka sobie nawet ładna, aczkolwiek
nie powala. Najgorsza wg mnie jest ta, *co za zbieg okoliczności... ;_;*
najdroższa. No bo co, kurde, siedzę na kompie przy świecach? Acha.
Ta za 475 jest troszkę za prosta, nie zachwyca.
Ta ostatnia, za 525...
Leżę i nie wstaję XD
Język dinozaurów, modzi?!?!!?!?!?!?!!?
Kurna, nie ćpajcie przeterminowanego majonezu! 7\10
 
Tła: 

 
Nannaaana, VIP-CIP-SRIP. Musiałam, no.
Według mnie tło jest jedwabiste *o*
Taki pokoik emosa, cały w czachach, plakatach
no iii taaak woooglee...;w;
Huyh, fajny materac.
Uhm, biednych emosików na łóżka nie stać...
Współczuję. Może idźcie do modów, poćpajcie z nimi
majonez, to coś pomorze? Mam nadzieję... 10\10

 
Boże, ci zacni-emosi-mieszkańcy-tego-zacnego-mieszkania,
to już serio mają przechlapane. Nawet na majonez dla modów ich nie stać.
Bo wiecie, modzi to tacy egoiści, oni nie dadzą tak łatwo swojego...
Nie no, ale taki #shok, na kanapę ich stać?!?!?! o.o
Acha, to pewnie od Putina, nie miał co staruszek zrobić z tym mebelkiem.
Starość nie radość XDD 7\10
 
 
Ogólna ocena konkursu: 57\70, czyli
taka PIĄTKA MNIEJ.
 
Okej, to tyle.
Przepraszam za dwa końcowe opisy, do reszty
mi odwaliło XDD
A Wam jak podoba się konkurs?
Piszcie w komentarzach!
 
Teraz  druga sprawa:
Pokażę Wam wszystkie, co do jednego, moje loga.
Dla samej siebie mam ich 36, i z dziesięć dla innych. Od razu mówię,
na początku będą moje pierwsze szkarady, aż szkoda patrzeć XD
 
 
Okej, jedziemy/!
 
 




















































 
Taa, 57 lóg. Ktoś obejrzał? XD
Te kilka pierwszych... Stare dzieje.
Tak, dodałam też loga z serii,
w końcu wszystkie to wszystkie!
 
Dobra, #TOPAPA.
 
 
Pozdrawiam,
 
 
Taqs, nowe logoz ♥
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz