1 marca 2015

Przepraszam ~ 10000+ fame w 5 min?

Hej!
Tu Klaudia, czyli ta osoba, która nic nie pisze...

Przepraszam! Naprawdę bardzo!
Jestem fatalną redaktorką, wiem, to nie dla mnie...
Ale jestem.
I piszę.
Na razie.

Co prawda, tytułowe ,,przepraszam'' dotyczy bardziej Zue, założycielki bloga. Dlaczego?

Rezygnuję z udziału w konkursie na administratora bloga.

Nie mam ani czasu, ani chęci.
Po prostu wiem, że to dla mnie za dużo, że nie dam rady...
A do tego okazało się, że mam wadę wzroku- w prawy oku -1, a w lewym -0,5.
Niby małą, ale zawsze. Dlatego nie chcę nadwyrężać oczu (powtórzenie, wiem) i mniej siedzieć przed sztucznymi ekranami...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Coś normalniejszego ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Drugim tematem tego posta jest porada, jak w 5 minut uzyskać 12500 punktów fame na MSP.

Myślę, że większość osób o tym wie, jednak ja i tak pokarzę:
  1. Logujemy się na nasze konto na MSP
  2. Wchodzimy w 'mój profil', a następnie w zakładkę z medalem, czyli "Awards"
  3.  Wybieramy 'towarzyski' i sprawdzamy ile prezentów musimy jeszcze dać, aby zyskać odznakę 'santa'

 
4. Zakładamy nowe konto


5. Wchodzimy w sklep z ubraniami
6. Wybieramy koszulkę Safer Internet Day
7. Dodajemy ją na listę życzeń


 

8. Wchodzimy z powrotem na nasze główne konto
9. Wyszukujemy nowoutworzonego użytkownika w znajomych


10. Wchodzimy w jej/jego profil
11. Otwieramy listę życzeń

12. Dajemy prezenty
13. Powtarzamy wszystkie podpunkty tak długo, aż dostaniemy odznakę
    
 
 
Czas wykonania: ok. 5 min, Cena: nieokreślona, Fame: ok. 10000
 
 
 
 
Sposób nr 2:
 
 
1. Powtarzamy pd. 1 i 2
2. Wchodzimy w zakładkę "Zakupy"
3. Wybieramy "Modny Topper"  
4. Sprawdzamy, ile bluzek musimy kupić
 
 

 
5. Powtarzamy pd. 5 oraz 6
 
6. Kupujemy koszulkę



 7. Powtarzamy ostatnie dwie czynności, aż do momentu, w którym spełnimy zadanie
 
 
Czas: ok. 3 min, Cena: ok. 100 sc, Fame: ok. 15000
 
 
Dopsz, to tyle, jak na tą notkę, widzimy (ciekawe jak, ale ok) się najprawdopodobniej w tą środę!
 
Psdr,
 
PS Logo od Mandy, ślicznie Ci wyszło, dziękuję!
PPS Trzymam kciuki, Tyna!

 





2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. tylko że on już nie kosztują 1 S.C. tylko 450 S.C.

    OdpowiedzUsuń