25 marca 2015

Wszystko tak happy ;w; + #locz

Haiss

Tu Mjenta.
Jak na razie, wszystko idzie zgodnie z planem - mieszczę się
w grafiku. Właśnie dziś powinien być post TU, i jest, nie? c;
Okey... Ale, to "wszystko tak happy ;w;" w tytule jest sarkazmem.
No bo... Zabijecie mnie, wiem. Kolejny wyjazd. No wiecie, Wielkanoc i te
sprawy. W święta nie chcę siedzieć przed kompem. Wyjeżdżam w niedzielę, dokładnie
na tydzień. Tak, znów mnie nie będzie ;c Koszalin czeka, a wraz z nim morze, kuzyni, zabawa,
wieś, szukanie czekoladowych jajek (A dokładniej ich chowanie; ja ukrywam je pod krzaczkami, a maluchy mają ubaw XD c;) i wiele innych, ciekawych rzeczy do robienia z dala od komputera.
Zrozumcie mnie.

Dobra, paplam od rzeczy, jak zwykle ;_;
Dzisiejszy post nie jest zbytnio oryginalny.

[Tak a propos; na blogu Kiśla zrobiłam konkurs na serię. Drugie miejsce, czyli
zwycięzcę tzw. "nagrody dodatkowej", czeka jeszcze jeden prezent - jego seria
zostanie poprowadzona tu. Więc proszę, zajrzyjcie c;]

Taa, nic nie mówiłam, nie reklamowałam, ani nic. Przepraszam ;_;
Dobra, daję tego #locza;


 
 
 
 
 Skład:


 Nie kupiłam go, oczywiście, bo jest dla #kochanychSripkuf.
Nie chcę nikogo obrazić, JASNE.
Ogółem, to bardzo mi się podoba. Nie jakiś "szał!" ale jest naprawdę ładny. Moim zdaniem genialnie wyszło połączenie
kostiumu z kurteczką oraz spódniczki - pozostał efekt samej kurteczki (#powtarzam #się #acotam.) z krótką miniówką, czyli tak, jak chciałam. Włosy zawsze chciałam mieć, ale, z przyczyn oczywistych (#kochaniRodziceKonto#Sripeq) nie mogłam. Wg. mnie zawsze dobrze wyglądają. Buty jak buty - nie wiedziałam, jakie wybrać. Glany (♥)? Trampki? Balerinki? Te okazały się, cóż, hmm, oryginalnym rozwiązaniem. Dobrze jest :p

#BEZ

#ZAPYCHACZA

 
Cena wynosi 975 StarCoins i 12 diamonds.
Jeżeli chodzi o te pierwsze, to jest to bardzo (moim zdaniem)
mało, ale nie wydałabym jednak na to tak sporej ilości diamentów.
Look, owszem, jest ładny, ale bez przesady...
 
I Wersja kolorystyczna:








 
 


Nom, ładna.
Przepraszam, że nie zmieniłam różowego na jakiś inny
kolor, ale to połączenie mnie olśniło (?) Szmaragdowa zieleń
z delikatnym, pudrowym różem wygląda świetnie, i osobiście
mogę to potwierdzić. Wersja mogłaby konkurować z oryginałem,
bo naprawdę mi się podoba. Efekt psuje tylko czarno-biały napis,
którego koloru nie dało się zmienić ;\

#SŁOWNY

#ZAPYCHACZ

#ZAWSZESPOKO B)
 #Nełonik, hyhy B)
Piękna wersja.
Co prawda trzeba lubić te kolory, aby kupić tę wersje,
a wiem, że teraz jest moda na pastele. Ja osobiście też
nie przepadam za neonowymi odcieniami tych barw,
ale muszę przyznać - połączone ze sobą wyglądają
 fenomenalnie. Ten niebieski totalnie mnie zauroczył -
taki głęboki, tajemniczy... Ile by tu jeszcze wychwalać, nie? B)


#ŁADNA

#WERSJA

#TAKISENEONIK




Paleta:
 
Zielona ramka - oryginał
Czerwona ramka - I wersja
Fioletowa ramka - II wersja
 
~~~~~~~~~~~~~~
 
Ta, no, to koniec.
Taki post z dupy, no wiem ;')
Więc jeżeli chcecie normalne notki, to zgłaszajcie
się do konkursu u Ksiela! (KisieleeeQ-i-msp.blogspot.com)
 
Ta, nie mam loga.
 
#PozdroZpodłogiOdMjentyPAPAPAPA
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz