1 marca 2015

Gramy w MSP! #1 - konto, levele, kasa

Witajcie!

Przepraszam, że długo nie pisałam, ale miałam swoje powody :<.

Jednakże dziś wracam do Was, z nową serią! Jak się nazywa? Gramy w MSP! Podejrzewam, że więcej osób wie o co w niej chodzi, lecz na wszelki wypadek powiem. Będę pokazywała jak gram w MSP, triki oraz będę odpowiadała na Wasze pytania. Ale wszystko nadejdzie w swoim czasie. A jak prezentuje się MovieStar?

- MovieStar:


Do tej serii założyłam nowe konto, które ma nick: #TynaMSP. Chciałam, by miał bez hasztagu, ale był zajęty. Mimo to, seria będzie ciekawa, nie martwcie się!

Myślę, że po poznaniu MS na której będę prowadziła tą serię, pora powiedzieć: ZACZYNAMY SERIĘ!

~~~

Na początku gry dostajemy zadania - jedne proste, drugie trudniejsze. Pierwszym zadaniem, jakie mamy wykonać jest zebranie powyżej 10 prezentów. Za każdy dostajemy 10 StarCoins oraz 10 punktów fame! Wysoka suma, nieprawdaż?



Ja znalazłam wszystkie... Trudne to nie było. Po zakończeniu zadania dostałam StarCoins oraz Fame. Dobrze się zaczyna, ale jak się skończy?


Podczas gry dostałam zaproszenie *poprosiłam, no ale ćśśś* od Malinasi. Z chęcią przyjmę zaproszenia od innych graczy - zapraszajcie więc śmiało! Póki nie mam limitu jak na martynce_p! xdd Obecnie posiadam 16 znajomych c': Dużo, prawda? *na #TynaMSP*.


Po zarobieniu paru StarCoins postanowiłam zmienić mejkap *błąd specjalnie* mojej MS. Wybrałam oczy, które posiada większość użytkowników nie VIP. Kolor - niebieski, nie muszę nic mówić - kocham go i tyle. Jeśli chodzi o cienie postawiłam na zauważalne, ale nie za mocno. Kolorystyka - cielista oraz czarna, w tym, że czarny jest raz - tylko na środku.




Podczas tego krótkiego okresu zdążyłam wbić trzy levele! Jeśli chodzi o to co wybrałam, to tak. W pierwszym oko *nic innego mi się nie podobało*. W drugim natomiast sofę, a w ostatnim - trampolinę do basenu. Osobiście uważam, że powinniśmy dostawać SC lub Fame za level, ale no cóż... Nie ma tak dobrze!

~~~

Pytania.

To miejsce jest dla Waszych pytań. Pisząc komentarz dopiszcie pytanie - na najciekawsze odpowiem.

Dziś sama zadałam sobie pytanie, dość dziwne:

Jeśli z zakupi się -50% na zakupy, ile będzie kosztowa bluzka za 1 StarCoins?

Odp. Podejrzewam, że zero lub jeden. Lecz myślę, że moderatorzy nie zwrócili na to uwagę. Przecież nie zapłacimy pół StarCoins'a!

~~~

To na tyle w pierwszej części tej serii. Co o niej sądzicie? Podoba się Wam? Napiszcie koniecznie pytanie! W następnej części będzie coś ciekawszego, obiecuję.

~TYNA

Ps. Przepraszam, że bez loga, ale jestem na komputerze babci! c:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz