7 marca 2015

#Lóksy do konkursu ''Emo Dreamers'' + Ładne kolory na MSP'owej palecie ♥

Hej!
Lqlqlqlqlqqqllqlq, #znuf #śpjefam.
Taka ja, #noco. Zainstalowanie
Spotifaja było strzałem w dziesiątkę.
Ej no, btw, tak w ogóle, dzisiaj powinnam się
uczyć. Jutro kartkówka z matmy, i sprawdzian
z przyrody. Mierzenie kątów w trójkątach, BANAŁ C;
Trolololo, ja się prawie nigdy nie uczę - zawsze mam
dobre oceny. #chwalmysięACO. Dopsze, zacznijmy tego
posta! Dzisiaj pokażę Wam #lóczki do konkursu, który
wczoraj opisałam. ''Emo Dreamers''. Jedziemy!


1. Little hipster



 Taq, ten wczorajszy *o*. Tylko spodnie zmieniłam.
Opisywałam go już, ale zrobię to jeszcze raz.
Te włoski są #hipsterskietakbardzo. Czapka wisi
na krańcu włosków. Tutaj bardzo mi się podoba, ale
nie zrobiłabym tak w prawdziwym życiu. Hipsteria...
Bluzeczka jest super! Zwykły niebieski top, i czarna
kamizelka. Najbardziej podoba mi się właśnie ona.
Spodnie - takie sobie. Bardziej pasują tu niż te jeansy,
ale te kolce mi się nie podobają. Ponadto są zbyt
błyszczące. Nie wiem, no ;\ Buty są śliczne, ale połączenie
kolorystyczne takie średnie. Jednak sprytnie zrobiłam, stawiając
na czarne sznurówki, bo nie wystają za spodnie.
d
-
.
~
b
d-.~b, taqq

 
 
Skład:
 


 
Cena wynosi 1875 sc., i 5 diamentów.
Jeżeli chodzi o kasę, to raczej tanio, ale niepokoi
mnie te pięć diamentów. Oczywiście look dla VIP.
Bluzka, jeden z ładniejszych elementów tego stroju,
jest dość tania. Buty i legginsy - tak sobie, choć moim zdaniem
te pierwsze są warte swojej ceny. Te drugie niekoniecznie.
 
 
2. Red Looser 


 ''Ty jesteś ruda - da..!'' Nananaaa XD
Nie, nie słucham Disco Polo. Moje koleżanki,
stąd znam tę piosenkę. Apff, schodzę z tematu ;_;
Look uroczy. Rude włosy dobrze wyróżniają się
pośród czerni. Bluza kotka jest taka #mróóóśna...
#ŻENIEMOGĘ. Chciałabym, ale nie mam diaksów ;\
Jeansy, moim zdaniem, dobrze tu pasują. Ja do bluz co
prawda nigdy nie noszę takich spodni, ale ćsii XD
Buty - te co wcześniej. No co, w tym konkursie są
tylko te, i jakieś obcasy w rozmiarze XXL, z ćwiekami,
nie dziwcie się. Uważam, że dobrze tu wyglądają.
=
^
.
^
=
Taqq, znowu kotek =^.^=



 
Skład:
 
 
 

 
Cena bardzo podobna do poprzedniego look'a:
1700 sc i 6 diamentów. Czyli troszkę mniej kasy,
i więcej dmds. Bluza droga, Apff. Myślę jednak, że
jest nawet warta swojej ceny. Włoski są tanie, nawet
bardzo. Spodnie nawet też. Cenę butów już opisywałam.
 
 
3. Sexy Emo Tak, serio XDD
 
 


 No tak, troszkę takie... Tytuł mówi sam za siebie XDD
Włosy prawie takie same jak w poprzednim look'u,
tylko dwukolorowe i dla VIP'ów. Ta druga połówka
miała być czarna, ale wyszedł bardziej szary - minus za
to. Bluzka jest taka... Em... ^
Mimo wszystko podoba mi się. Krótka, obcisła. Ćwieki
bardzo ładnie tu wyglądają. Spódniczka jest spoko. Taka
króciutka i obszerna. Troszkę baletowa. Co dziwne, przez
modów została potraktowana jako dodatek. Acha. Buty, jak
wcześniej wspomniałam, rozmiar XXL. Są ohydne, ale jednak
są stworzone do tego look'a. Ogółem całość średnio mi się
podoba ;\
[
0
,
0
]
Yhh, no, nie wyszło - [0,0]


 
Skład:
 
 
 

 
Ekhem, drogo.
To znaczy, nie, bez przesady. 2150 sc to w zasadzie
dość mało, jak na te ciężkie czasy XD
Spódniczka jest strasznie tania, buty i bluzka w sumie
też nie są najdroższe. Te pierwsze jednak, moim zdaniem,
na swoją cenę nie zasługują. Włosy - ych, co ja mam mówić..
Myślę, że ładniejsze są te dla nie-VIP.
 
Okey, to tyle, jeśli chodzi o look'i.
Podobają się Wam?
A może macie jakieś propozycje na inne komplety
ubrań do tego konkursu? Wysyłajcie je pod
adres keyleen122@gmail.com, a ja z chęcią
opublikuję je w poście! ♥
 
___________________
 
Teraz druga część posta, która niektórym może wydawać
się nieco niezrozumiała. Ten pomysł jest dość ''nowy'', sama
go wymyśliłam, więc nie znajdziecie takiego posta na innych
blogach. Chodzi o to, że pokarzę Wam ładne, wg mnie, kolory,
na palecie MSP. Jeśli nie rozumiecie, to zaraz zrozumiecie! XDD
 
 
Włosy:
 
 
 
Oczywiście kolory są dobrane na mój kaprys.
Pewnie zastanawiacie się, czemu zaznaczyłam też
takie kolory jak fiolet, czy niebieski. Zrobiłam to z myślą
o osobach, które mają tzw. styl ''Pastel Goth'' (Kolorowe włosy,
szaro-czarne ubrania)
 
 
 
Ubrania:
 
 
 
 
Wow, dużo tego XD
Oczywiście z każdym kolorem da się zrobić dobry look,
ale te należą do moich ulubionych. Te kolory w ramkach z boku
są zaznaczone, ponieważ to podstawowe barwy.
 
 
 
Usta:
 
 
 
Mało, ale w końcu chyba nie weźmiemy niebieskiego
do ust, nie? B)
To znaczy, oczywiście, wszystko zależy od fantazji,
ale no... Chyba rozumiecie.
 


 
Oczy:
 
 
\
 
U, też sporo. Nie spodziewałam się.
W sumie, to każdy odcień niebieskiego i zieleni
pasuje, ale ja zaznaczyłam te najlepsze. Ja, na chwilę
obecną, posiadam ten ciemny brąz.
 
 
__________________________
 
 
Oky, jusz.
Zrobjone.
Rzard,
Niem, koniec.
Ogarż.
 
Dobra, ręka mi odpada. To pa!
 
 
Pozdrawiam,
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz