4 września 2016

Hej!
Posta piszę bardzo spontanicznie, stwierdziłam że usiądę i po prostu coś napiszę c:
Wiem, wiem nie było mnie przez jakiś czas szczerze to nie mam pojęcia czy to co robię kogokolwiek interesuje .....
Zaczął się rok szkolny! Stwierdziłam że w tym roku muszę koniecznie zapracować na pasek -co roku zakładam, że się uda xD- Pomyślałam, że do nauki zmotywuje mnie ważna funkcja w klasie, jak na przykład przewodniczący. I wzięłam udział w wyborach na taką właśnie osobę i ....... wygrałam! W ogóle się nie spodziewałam #wszoku

Zrobiłam szkolnego looka, oceńcie go sami  c:
Głównie postawiłam na pastelowy róż, całość kosztuje 2975sc  mimo swojej
ceny bardzo mi się podoba ^^

Do naszej stylizacji, wybrałam ostatnio bardzo modne spodnie. (W mojej szkole wiele dziewczyn z liceum takie ubiera) Zdecydowałam się również na różowy, luźny sweter i biały plecak, który
wpasowuje się kolorystycznie do naszego looka.
 Spójrzcie na ten melonik w tym odcieniu jest naprawdę śliczny *-*
-wisienka na torcie- xD
Blond włosy, oczywiście creepersy (bo co innego) i gotowe!

Śmiało zachęcam do pisania komentarzy c; 
                                                                                                              ~Sue

                                       



2 komentarze:

  1. Anonimowy4.9.16

    Gratuluje ważnej funkcji w klasie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy5.9.16

    Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń