24 sierpnia 2016

Grunge Look

Witajcie!
Dzisiaj przedstawię wam looki w stylu grunge i trochę go omówię c: Świętujemy wielki powrót do lat 90-tych. Szerokie swetry, niedbały styl życia, fascynacja Nirvaną oraz zespołem Alice In Chains. Grunge to styl który kocha kontrasty, nie podąża za aktualnymi trendami, miesza różne fasony. Jest stworzony dla tych, którzy nie lubią klasyki, prostych krojów i grzecznych stylizacji. Poszukują czegoś innego, wyrażającego ich osobowość.


Od razu zaznaczam, że te fotografie są przykładowe i w swoich stylizacjach nie odzwierciedlałam ich w 100% .

Pierwsza stylizacja kosztuje 2525 sc. Moviestar jest ubrana w luźny sweter i moją ukochaną czapkę *-* całość mega mi się podoba. "Żywy" kolor włosów sprawia, że cały look nabiera charakteru i nie jest tak szaro czarno.
Standardowe creepersy, które bardzo kojarzą mi się ze stylem grunge. Osobiście mogłabym wymienić spodnie na jakiś tańszy model xDD 
Druga stylizacja jest dla mnie omomom awrr ♥♥♥♥ ᘳ♥.♥ᘰ (Dokładnie tak wyrażam swoje emocje xDD)  
Kosztuje trochę  więcej 2625..... ale kogo to obchodzi jak szaleć to szaleć xD
Długo zastanawiałam się czy kapelusz będzie pasował do tematyki (styl grunge) stwierdziłam
jednak, że zawsze mogę się wybronić czerwoną koszulą która jest przewiązana wokół czarnej 
spódniczki. Spodobało mi się również połączenie krótkiej czarnej bluzki z białym kołnierzem. 
Całość dopełniają duże okulary c:
Myślę, że tak długim postem wynagrodziłam niektórym moją nieobecność w niedziele ^^
                                                                                                                          ~Sue







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz