14 sierpnia 2016

Moja przygoda z Moviestarplanet

Zaczęło się bardzo niewinnie...  mała Zuzia, siedziała po lekcjach w bibliotece. (Tak dzieciaczki w bibliotece (͡° ͜ʖ ͡°) I stwierdziła, że skoro jej koleżanki mają na tej stronie konta to ona też sobie założy c:
I tak powstała draculola 3606. (Nawet nie wiecie jak bardzo żałuję tej nazwy ;-; ale byłam fanką Monster High xDD i tak btw wiem, że poprawnie piszę się draculaura a nie draculola *facepalm*)
Pamiętam, moja postać wyglądała naprawdę koszmarnie (awrr ta gra słów xDD) ,według młodszej wersji mnie wyglądała oczywiście cudownie . Nie będę się tak pogrążała i nie wkleję mojego 1 looka no way.  
                                            Do środy :*
                                               ~Sue 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz