17 sierpnia 2016

Joker Look

Witajcie!
Kto nie zna Jokera ...... musi koniecznie obejrzeć film Legion Samobójców. (Nie żartuje)
https://www.youtube.com/watch?v=NAwWdFIgEgk

Bardzo ciężko było mi odzwierciedlić strój Jokera .... na wielu ujęciach jego ubrania się minimalnie różnią. Wzorowałam się więc głównie na tych 2 fotografiach.


Przejdźmy już do naszej stylizacji c:

Całość kosztowała 1850 sc. Stylizacja jest niestety wyłącznie dla Vip-ów. ;-;

Nie muszę chyba pisać, że Jokerface, jest awrr cudowny *-*
Szczerze nie podobają mi się te spodnie, w oryginale Joker ma takie proste fioletowe z pionowymi cienkimi paskami, te nie mają pasków lecz na MSP nie ma takich. (Wierzcie na słowo, szukałam)
Kamizelka jest też śliczna ale brakuje mi krawata :c
Hmm jak myślicie, dobrze mi idzie z blogowaniem? 
I kogo chcecie zobaczyć za tydzień c:
                                                                                                             ~Sue



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz