6 marca 2015

Look ,,Unreal Girl'' ❤

Hejson <3 W dzisiejszym poście przedstawię Wam mojego nowego look'a pt.: ,, Unreal Girl ‘‘ co po Polsku oznacza ,,Nierealna Dziewczyna‘‘.
Niestety zdj będą z telefonu :/
                                  ORYGINAŁ

Jejuuuu *^* Podoba mi się. Szkoda, że byłam na telefonie :c Teraz ocena:
Włosy: Ładne. Oryginalne miały 3 kolory, więc je zmieniłam. Będe ich używać częściej 10/10
Sukienka: Nietypowa, lecz ciekawa. Nadaje się do dwukolorowych look'ów. Mimo to, nie zachwyciła mnie. 18/20
Obuwie: Z dość starego konkursu. Pasuja tu idealnie. Aha, moja apka do Angielskiego każe mi się uczyć xD 10/10
Dodatki: Od teraz kocham te kwiatki *.* Dopełnaiją look. 10/10
Ocena ogólna: Jeden z moich lepszych look'ów, lecz żaden cud to nie jest. 7/10
Razem: 55/60 czyli 5+.
Teraz II wersja kolorystyczna:
Śliczna ^^ Lepsza od oryginału ❤ Chyba kupię.
Skład:
Look dla sripa :') Nie za drogi. Kiedyś dam na listę. Kupi ktoś? xD
To już na tyle. Mam nadzieję, że podobał Wam się post. Przypominam o pytaniach do Q&A.
~~Cindy ❤

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz