3 marca 2015

#lukbeznazwy #byShannon13

Hej c;
Tu Mjentówka.
W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam...
*werble*


LUKA!


Ej no, nie podkreśla się ;_;
Niestety jest on robiony przez Shannon13
Masz niesamowity talent!
Mam nadzieję, że nie obrazisz się, że kupiłam
tego look'a i przedstawiłam go w poście (serio, pościel?!)
Okej, jedziemy z tym koksem:~





 Ojejuu <33
Jest śliczny, Shann!
Śliczne włoski z uroczymi kucykami, w miętowym (♥)
kolorze? - to jest to! Ten pajączek we włosach... Zakochałam
się w nim. Delikatna woalka opadająca na twarz daje doskonały
efekt. Sukienka nigdy mi się nie podobała, ale tu wypadła
wspaniale! Krótka, z lekka obszerna. Idealnie dopasowałaś
kolory. Brawo! Buty cyrkowca, tak mi się przynajmniej kojarzy.
Niektórzy mówią, że są unikatami - rzeczywiście pochodzą ze
starych konkursów. Jednym słowem: look cudny i wszystko dobrze ze sobą gra. Mrauu ♥
(
^
.
.
.
^
)
(^...^) - Haha, brak mi pomysłów XP



 
Emm, cena bez spódnicy i tatuażu wynosi 1750.
Także na look'u i wersjach jest 2375, nie patrzcie na to :)
Jak widać pajączek jest taniutki, buty, jak na ostatnie
wyczyny modów też. W zasadzie cena sukienki i włosów (500sc)
też jest mała jak na te czasy.
 
 
I Wersja:
 


 
 
 
 
 

 Hmm...
Nawet ładna, aczkolwiek lepszy byłby tu
jaśniejszy odcień fioletu. Ten wydaje się
zwyczajnie tu nie pasować. Taki fiolet zwykle
ładnie wygląda z czarnym, ale nie tu... Ten
#lók potrzebuje pastelowych kolorów. Mimo
wszystko wersja nie najgorsza.
A. Teraz. Długa. Buźka: (buźki mogą się powtarzać!)
d
-
_
-
b


d-_-b, znowu słucham muzy, co ja.

 Mraóó..
Śliczna!
Delikatny odcień różu pięknie współgra
z czarnym. Jak lepiej się przyjrzę to nie
jest jednak jakaś #awwsupikochamrzygamtenczom
KTO ODCZYTA DOSTANIE PRALKĘ!!!11!1
Okej no, odwala mi.
Ogólnie wersja ładna, szału nie ma. Sam odcień
różowego w niej bardzo mi się podoba, na 99%
zastosuję go w następnym look'u.
Q
_
_
_
_
Q

Q____Q, serio XD



Paleta:

 
Czerwona Ramka - oryginał
Zielona Ramka - I wersja
Niebieska Ramka - II wesja
 
Wszystkie wersje zawierają czarny kolor.
 
 
 
Dobra, to na tyle, Misie.
A jak Wam spodobał się ten look?
Komentujcie! <3
(PS. Tak, kończę tego posta przed wyjściem do szkoły XD
Nieogarnięta #ja.. )
 
 
 
Pozdrawiam,
 
 
 
K♥cham to l♥go <333

 

1 komentarz: