2 marca 2015

Serie, ITEPE + Urozmaićmy DS #1

`Hej, tu Mjenta!
Haha, ten ostatni post był niezły...
Look z 1-zdaniowym opisem, bez składu i ładu XDDD
Oks, do rzeczy. Avr przejęła mi HoN'a - za co w sumie nie
mogę jej winić. Ale mimo wszystko będę go prowadzić dalej.
Dwa HoN na jednym blogu? No tak. Moje wykonanie HoNa będzie
się nazywało Miętowe Hot or Not. Lowe tą nazwę <3

Oxy, do rzeczy. Porządek z seriami, bo się gubię.
Prowadzę:
  • Miętowe Hot or Not (zgłaszajcie się)
  • Bloggowe Poradniki (nadal...)
  • Urozmaićmy DS.
O co chodzi w ostatniej serii?
Proste. Wybieram projekt z DS., biały i nieozdobiony, (ewentualnie
kolor mogę zmienić)
robię mu screen'a i ładnie ozdabiam (nie na MSP!)
Sama wymyśliłam tę serię, i jestem z niej dumna.
Żeby Was nie przynudzić, wy też będziecie mi wysyłać
takowo zrobione projekty, a ja będę je oceniać.
Czekam na prace wysłane pod mail keyleen122@gmail.com
Okej, przejdźmy do pierwszej części opisanej serii!


1. Koszulka - The Dog


O jeju <3
Jest śliczna!
Uroczy piesek z serii The Dog
na niebieskim tle (wzorowałam się
moją śniadaniówką, serio ;_;). Ta czcionka jest
mega <333 Nie chciałam dodawać więcej zdjęć,
bo uważam, że koszulka wygląda dostatecznie
uroczo. Całość wygląda dobrze, kolory nie gryzą się
nawzajem i ładnie się ze sobą komponują.
Czego chcieć więcej?

=
^
.
^
=
Wiecie co to za buźka? =^.^=



2. Koszulka - Extra Mint



Pół godziny, leżę i nie wstaję XD
Ale, jest mega <33
Cała w mięcie, niestety kilka obrazków wychodzi poza
teren bluzeczki, za co przepraszam.
Śliczny napisik, i dodatkowy liść mięty na środku.
Słabo widoczny, wiem XD
Ta czcionka tak bardzo - zakochałam się od pierwszego wejrzenia.
(acha...) Jednym słowem - K-O-C-H-A-M
d
-
_
-
b

d-_-b!


Uwaga! Ogłaszam NOWY, miętowy zapychacz miejsca!
Nie kopiować. Tym zapychaczem będą... Buźki!
Musiałam, musiałam.


3. Koszulka: MovieStarPlanet



Ee..
Najgorsza.
Postawiłam na typowy motyw MSP, i, jak widać -
nie wyszło.Miałam już dość robienia koszulek na tyle,
że postacie i logo wycięłam bardzo niechlujnie. Ja  XP
Ogólnie mówiąc wyczerpały mi się pomysły, czyli wena
się skończyła. Po raz pierwszy podczas pisania posta, wo. XD
E. Koszulka brzydka, bad T-shirt XDD
<
'
-
'
>

<'-'>! Hah





Oksy, to już na tyle. Post krótki, ale muszę jeszcze zrobić lekcje (O dwudziestej, Min?!)
Hah, mama wróciła z San Francisco, nie było czasu... Ach, te amerykańskie pianki...
i oponki cukrowe... I m&m's Miętowe... (Kurde, co ja, rymuję?!!?!?!11) Dobrze czytacie, mama przywiozła mi miętowe EMEMENSY! Juuchu, jestem w siódmym niebie! XD Ok, ok, odwala mi.
To papatqy (od kiedy ja ''Q-uje''?! )

Pozdrawiam,


ŚWJENTO MJENTA ZROBIŁA SOBIE LOGO WOOW!!!11 XDD










3 komentarze:

  1. Anonimowy2.3.15

    Zgłaszam się do Miętowego HoN
    Wyślę projekt z DS jutro
    Super Post

    ~PaulaWariatka
    ~Meruch

    OdpowiedzUsuń
  2. Hy, zgłaszam się do M HoN B) No, a jakżeby inaczej, noo B)
    Look? Pceń proszem pod nazwą ~Lonely Girl. Od razu dzięki XD

    Madiee

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się do HoN c:
    Nick: lala NR1 0
    Look ten najnowszy xD

    OdpowiedzUsuń