4 marca 2015

Jak zacząć przygodę z MovieStarPlanet?

Hej!
W dzisiejszym poście napiszę Wam, jak dobrze zacząć przygodę z MSP.
Tyna, wiem, że masz podobną serię, ale to jednorazowe :)
Ta notka nie będzie zbyt oryginalna - pokażę, jak stworzyć użytkownika.
(Tylko dziewczynę - nie umiem chłopców ;c)
To co? Let's go!


__________________


1. Wchodzimy na stronę główną http://www.moviestarplanet.pl/

2. Klikamy na różowy napis ''GRAJ TERAZ!''
3. Wyskakuje nam tworzenie użytkownika. Najpierw wybieramy płeć
i kolor skóry. Ja zaznaczyłam, wg mnie, najlepsze.



 
 
 
Takie se. Ja ogólnie wolę ciemne kolory,
nie wiem jak wy.
 
 
4. Teraz przechodzimy do twarzy
Tutaj, te co są w ramce mi się podobają, a te skreślone - niekoniecznie.
 
 
 
 
 
Nie skreśliłam jednej pary oczu i jednej ust,
ponieważ uważam, że wielu osobom się one podobają,
i nieuczciwe byłoby ich skreślenie.
 
 
 
 
 
5. Następna kategoria - włosy.

 

 
 
Nie przepadam za krótkimi włosami na MSP.
Te długie też skreśliłam, bo jak dla mnie...
są za długie XD



6. Lecimy dalej - bluzki. Oczywiście do każdej, jeśli się postaramy, można
wykombinować fajny look.


 
Nie radzę brać tej sukienki Galaxy - nie da się zmienić koloru.
Co do tej bluzki z jelonkiem, to, naprawdę, wahałam się, bo wiele
osób ją lubi. To jednak mój post, no nie? B)
 
7. Następną kategorią są spodnie, z których nie jestem zadowolona.
 
 
 

 
Ta różowa spódniczka w zasadzie też jest ok., nie
wiem czemu ją skreśliłam XP
 
 
8. Dolna część garderoby - obuwie. Moderatorzy nawet
 postarali się przy niektórych modelach.


 
Ej no, ale tych skarpet to nie skomentuję...XD
 
 
Teraz, kochani, pokażę Wam kilka przykładowych,
początkowych look'ów:
 
 
1. Young Humman



 
Aww... *o*
Zawsze, kiedy tworzę nowe konto,
korzystam z tego kompletu.
Jest słodki i uroczy, a zarazem luźny i ''na czasie''.
Kolorki są świetnie dobrane, a włoski idealnie pasują.
Te Conversy są mega. Nie powiem że realistyczne,
ale takie... Dopracowane? No.
 
 
2. Bad Emo Style
 
 


 
Nawet fajny!
Co prawda to nie mój styl, ale dla #emoludzi całkiem spoko! ;)
Te buty są śliczne, bluzka z czaszką... Zapoczątkowała cały komplet.
Spodnie są mega - takie luźne, i nie za długie. Ślicznie tu wyglądają.
Włosy należą do moich ulubionych, ale nie pasują do tego kompletu.
 
 
3. Good Girl
 

 
Boże, świetny <3
Najlepszy, serio.
Delikatna karnacja i usta, urocze warkoczyki w wypłowiałym (?)
blondzie ślicznie ze sobą współgrają. Zwykły top w pastelowym kolorze
ze spódniczką w jasnym fiolecie? Tak, to jest to! Buty - nie są jakieś
#siódmycudświata, bo mogłam wziąć balerinki ze skarpetkami
*głupia ja*. Lók B-O-S-K-I!
 
 
A Wam, jak podobały się look'i?
Stworzyliście jakąś niepowtarzalną stylówę?
Piszcie w komentarzach!
 
To na tyle w tym poście.
Łapka boli od robienia screen'ów ;c
 
Pozdrawiam,
 
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz