3 marca 2015

Esemes (głupawka robi swoje, srsly) + grafik

Hej!
Hej?
Nie, zbyt normalnie....
Hejcik?
Błagam, skojarzenie.
Heloł?
Nie, wyjdę na nieogara.
Wellcome?
Jak jakiś anglista!
Cześć?
Ma być orginalnie!

I właśnie w ten sposób stwierdziłam, że nie ma żadnego odpowiedniego dla mnie przywitania...
Więc stworzyłam własne!
Od teraz, jak zobaczycie na początku posta "Czejść" albo "Hejsz", będę to ja.
Ja, czyli? Klaudia!

Oks, w tytule napisałam coś dziwnego, mianowicie "Esemes"... Rzecz jasna, chodzi tutaj o jakąś widomość. Jaką? Msp'owską! (Wiesz, Klaudia, nikt tego nie wiedział)

Chodzi o kolejny spam, który dostałam niedawno na moim głównym koncie i to, co zobaczyłam tuż po nim...

Look:



Szczerze? Z chęcią bym te filmy obejrzała, gdyby nie ta wiadomość później...
Ludzie, ja nie wiem, skąd te podejrzenia, ale one nie są prawdziwe!
Postaw się na moim miejscu, normalnie sobie gram, mam wyłączony chat, wiadomości przeczytam sobie na końcu... Pełen spokój.
Nadszedł czas na sprawdzenie poczty,wchodzę i widzę to!
Więc chyba mam prawo się wkurzyć!


Dobra, ogarniam się, jeszcze grafik.
Poniedziałek- brak posta 
Wtorek- może post
środa- post
czwartek- może post
piątek- post
sobota-może post
niedziela-post
Grafik nawet taki ok.

dobrze,to tyle na dziś.

psdr,
Logo od Miętówki, dziękuję c;











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz