9 marca 2015

Moje rysunki I1I

Hejson <3 Tu Cindy. Bardzo mi przykro, ponieważ Tyna odeszła ;cc Smutam, płakałam (jestem wrażliwa) i pusto jakoś. Bardzo bym chciała, żebyś wróciła ❤
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
W dzisiejszm poście pokażę Wam look Mjenty w szkicowniku Top Model. Tylko mnie nie zabij, jest brzydki ;c
Chyba nie jest najgorszy. Mam nadzieję, że Tobie się spodoba <3 Jkbc rysowałam tego look'a:
W rysunku:
-Najbardziej lubię- bluzkę. Wyszła mi wyjątkowo ładnie. Podoba mi się ❤
-Nie lubię- wianka. Jakoś nie wyszedł.
Możecie zgłaszać się do rysowania waszych look'ów.
PRZYKŁADOWE ZGŁOSZENIE:
Nick:
Level:
Look:
Na dzisiaj to już wszystko, przypominam o konkursie.
~~Cindy ❤

7 komentarzy:

  1. Rysujesz naprawdę ładni, śliczniutka wyszła ta Ms! Włosy trochę nie wyglądają jak te z looka, ale są piękne.
    Zgłaszam się, aco.
    Czarna Zuellas Level 19 Look Unfortunate Love
    Dziękuję <3
    Zue ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, za miły komentarz <3 Narysuję Cb w jak najszybszym czasie. Jkbc przedłużę termin do niedzieli c;
      ~~Cinsy

      Usuń
  2. Ciekawy pomysł na posta ;)

    ~ Tyna

    OdpowiedzUsuń
  3. nick: msplove200
    lvl:13
    look: OMG LOL & YOLO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS Jaki masz nick? (Nie zaglądam na tego bloga zbyt często,a chcę Ci zrobic niespodziankę :) )

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Nick: lala NR1 0

      Usuń