3 marca 2015

Miętowe loga #1

Hei, kochani!
Tutaj M... Ech, i tak już wiecie.
Mam teraz dużo wolnego czasu - koniec szkoły, brak dodatkowych zajęć.
Jednak nie zabiorę się za normalnego posta, bo na Wuefie wybiłam
sobie palec ;_; Dlatego zaprezentuję kilka lóg, dla osób, które
są redaktorkami tego bloga\czytelnikami.
Będzie to taka seria, Miętowe loga. Możecie śmiało się zgłaszać!

Zaczynamy!


1. logo dla Zóe (Czarna Zuellas)



Aww, cudo ♥
Śliczne, mroczne logo.
Tło Potterowskie, logo też miało takie być.
Nie wyszło, bo nie lubię Pottera i się nie znam.
Ta animka smoka tak bardzo XD
Ogólnie mówiąc logo biste. Mam nadzieję, Zóe, że
Tobie również się podoba! ♥



2. logo dla TYNY (martynka_p)




Kolejne biste logo *o*

Ej no, świetnie wyszło.
Tynka #robiselfieee XP 
Bardzo ładny efekt, cytat wymyślony na 
poczekaniu XD Ogółem wyszło ślicznie, 
jak zresztą (wg mnie) wszystkie loga mojej roboty.
A Tobie, Tyna, podoba się? ♥


3. logo dla Latte (MalinaDunia)




Super, kocham ♥
Nie jest jakieś przeprzecudne, ale 
nie odstaje od reszty lóg. Nie podoba mi się
tylko napis LAUD, i ten niżej MalinaDunia
Po prostu nie miałam go gdzie upchnąć - reszta
cytatów zapchnęła logo. A tobie, Laud, podoba się moja praca? ♥


4. ostatnie: Logo dla PaulaWariatka



Aww, najlepsze ♥
Ktoś skomentowałby ''pusto tu!''
Faktycznie, pusto. O to mi chodziło. Uważam, że
Daje to śliczny efekt. Te napisy są takie mróóó...
Najbardziej podoba mi się Twój login. Ta czcionka, kolory,
ułożenie... A Tobie, podoba się logo?


Okej, to na tyle.
Palec puchnie, ajajć!
Zgłaszajcie się do next części! :)


Pozdrawiam,


Jak dla wszystkich, to dla mnie też.
Kawa *o*











5 komentarzy:

  1. Anonimowy3.3.15

    Śliczne logencjo *o*
    Zastanawiam się czy nie założyć bloga, więc może go użyję ^-^

    ~PaulaWariatka
    ~Meruch

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za logo, już użyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poproszé logo (jak możesz c;)
    Nick chyba znasz, ale przypomnę: lala NR1 0
    //Cindy ❤
    P.S. Śliczne loga <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne loga! Ja też chcę takie cudeńko mieć! <3
    Nick: AvrilXP
    *O*

    OdpowiedzUsuń