7 marca 2015

A adminem zostaje ... !

Siemaneczko :) 
A któż to pisze? A ja. A założycielka bloga, ta, o której krążą legendy.

Kurde, nie muszę się chyba tłumaczyć, znacie wkońcu te tłumaczenia na pamięć [...]
Jeżuś, skrócę. 
Mam sporo blogów na głowie - dwa, na których jestem administratorką (ten oraz otaku-place-blog.blogspot.com) oraz trzy na których jestem autorką (Abieska, Zabójcza Kreatywność i Emily). Także.. no przepraszam. 
Zauważyłam w ogóle, że dziewczyny nieźle się tu rozwinęły i dzięki ich postom wbiliśmy ponad 18 tysięcy wyświetleń! Jeszcze 2 i NASZ blog będzie miał 20! Wow, naprawdę, przez rok... wow, jesteście niesamowici. Inne bloggerki powiedziałyby, że przez 52 tygodnie, nie!, więcej, wbiłyby więcej - ale ja cieszę się, że nie usunęłam jeszcze bloga (hshshs, gdyby nie wy Zwariowaneee Msp dryfowało by już w czeluściach internetu bez żadnego oparcia). Dziękuję wam!

No, przejdźmy do notki no! 

Ogłaszam wszem i wobec, że administratorem bloga zwariowaneee-msp.blogspot.com zostaje ...









Jeszcze troszkę










Keyleen!

Mjento, uważam, że będziesz niesamowitą administratorką. Wygląd, który mi wysłałaś co prawda nie przypadł mi do gustu, ale za to genialna była ta część, w której pisałaś, co byś zrobiła dla bloga.
Także ten tego.. gratuluję! :D 
~~~~~~~~

E, no, to by było na tyle, przepraszam, ale nie mam zbytnio czasu *omg, znowu, przepraszam.*
No to ten tego, paa!


1 komentarz:

  1. No ten, GRATULUJE ;33
    Mam nadzjeję, że Zue napisze kiedyś posta xD
    ~~Cindy

    OdpowiedzUsuń