30 października 2016

JADZIEM Z DZIADZIEM! CZAS NA POWRÓT!

Heeej!♥

Tutaj Avr, tak wow, wow Avr, lolXD
Bo pewnym czasie, no i namowach postanawiam wrócić. Widzę, że na blogu jest aktywność nie tylko redaktorów, ale również czytelników. Jestem dumna:') W czasie kiedy mnie nie było, nie robiłam nic szczególnego. Życie, szkoła, harcerstwo i tak w kółko. Zatęskniłam za MSP i blogiem. W związku z "reaktywacją":
1.Potrzebujemy kogoś kto zrobi nam nagłówek koniecznie przejrzysty. *możecie zgłaszać się w kom, albo pisać na mojego maila: molowniczka@gmail.com)
2.Muszę dać kopa w dupę Wikuu żeby wzięła się do roboty:')
3.Napiszcie mi w kom, co chcielibyście ode mnie zobaczyć na blogu.
♥Na pewno będe wstawiać looki co tydzień, jeśli będę dawać radę ze zbieraniem sc.
4.Dziękuję Sue, że nie odpuściła i nie przestała wierzyć w bloga i we mnie:)

Czy uda mi się odkopać logo, moment...


Udało się!^^ Hmm, przyda się coś bardziej zgodnego z czasemXD Popracuję nad tym...
Do następnego posta!♥

3 komentarze:

  1. Jakiego kopa w dupa mnie ? XD Szkoła no Xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłabym zrobić nagłówek. Tylko nie mam was w znajomych na MSP, więc musiałybyście zrobić artbooka z waszymi MS i wysłać na email: annelliaania@gmail.com, a ja coś z tego zrobię.
    Jeśli chcesz zobaczyć, jak robię nagłówki: annellia-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę. Nie spodziewałam się, że ktoś jeszcze dba o tego bloga. W sumie to cieszę się z tego powodu, bo myślałam, że po moim odejściu ktoś go usunie czy coś. Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń