5 listopada 2016

Die Antwoord's Look

Hej!
Dzisiaj postaram się odwzorować wygląd Yo-landi z zespołu Die Antwoord. Gdy pierwszy raz się na nią spojrzy można doznać lekkiego szoku lub zafascynowania- z pewnością nikt nie przejdzie obok niej obojętnie.
"Yo-landi to skrzyżowanie lolitki, małej Mi z bajki o "Muminkach" oraz nieprzewidywalnego .... chochlika."
Całkowity koszt wynosi 2975 sc. Stylizacja jest cudowna chociaż nie jestem w 100% zadowolona z tych włosów (◔ᨓ◔)
 Podoba mi się połączenie amerykańskiego  topu  i czerwonych spodenek z wysokim stanem. Nie mogło obejść się bez tatuażu na lewym ramieniu. Całość dopełniają zegarek i bransoletki. Długo zastanawiałam się nad wyborem odpowiednich butów i w końcu zdecydowałam się na zwykłe białe.

Jakieś pomysły kto może być w następnym tygodniu? 
Odsyłam do ciekawego artykułu o Yo- Landi: Klik 









2 komentarze:

  1. Strasznie lubię jak odwzorowuje się stroje na MSP. Dobrze Ci wyszedł :3
    zapraszam do mnie: angelaheder.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O super ;D Lubię ich xd

    OdpowiedzUsuń