9 kwietnia 2014

~♥♥♥~

Hey ♥ Wróciłam ^^ Miałam bana ;-; Dostałam  to tydzień i kilka dni temu :

Ok, opowiem ;/
Mojej przyjaciółce z MSP ukradli konto. Pisałam z osobą, która je aktualnie posiada. Ta osoba obiecała, że poda Justynie [tej przyjaciółce] hasło. Podał/-a złe. Gdy wróciła, napisałam "NO PODAJ JEJ TO HSŁ!!!!!!!!!!!!1", ponieważ chciałam, żeby Justyna odzyskała konto.

To chyba wszystko, Justa nie odzyskała tego konta, cóż. =(

Także tak, przepraszam, że nie pisałam. Przez tego block'a przestałam grać w MSP nawet z innych kont, i być może odejdę. Ale konta nie oddam, jak już coś to kuzynce lub przyjaciółce, nie wiem.

Nie wiem, czemu dziewczyny nie pisały, może trzeba je prosić? A mnie przecież nie było, więc nie miałam jak ;-;
Andzja nie wchodzi na MSP, a Emi mi nie odpisuje! :<
Ja nie mg, czy wy macie mnie i tg bloga w dupie? :3 Bo mogę go usunąć, lub usunąć was i pisać sama lub z kimś innym .__.

Nie będę pisać nic o MSP, podam tylko nazwy zajebistych piosenek. *-*

James Arthur - Recovery
Within Temptation ft. Piotr Rogucki - Whole World Is Watching
Ed Sheeran - I see fire
Imagine Dragons - Radioactive
Miku Hatsune - World Is Mine
SeeU - How Are You?
Mayu - Hide And Seek
The Chainsmokers - #SELFIE
Avicii - Addicted To You

~Czarna Zuellas~



1 komentarz:

  1. Wybacz, w dziwny sposób twoje wiadomości mi późno przychodziły i od tygodnia poczta mi się na msp psuje, nie wiem czemu. :c Ale odpisywałam ci gdy te wiadomości już dostałam *po czasie <.>*, wybacz :c

    OdpowiedzUsuń