25 kwietnia 2014

Lookowe Szaleństwo #7 Szkolna Wielkanoc & Waste Land - czyli dwa w jednym

Hey <3 Laptopa mam nadal w naprawie, więc piszę z komputera rodziców. Hm, jakoś da się na nim grać.

Przedstawię wam stylizacje do konkursu  - Szkolna Wielkanoc i Waste Land

Stylizacje do Szkolnej Wielkanocy (dodałam od razu informacje w screenie)


Najbardziej podoba mi się stylizacja 2. Zmieniłabym w niej tylko kolor.

Opis stylizacji I : Jest słodka, a dla podkreślenia Wielkanocy dodałam cudne uszka króliczka. Kolor niebieski i czerwony pasują do siebie w 79%, a biały jest tylko dla urozmaicenia kolorystyki stylizacji.

Opis stylizacji II : Zielony i biały piękne się razem prezentują. Włosy podkreślają "buntowniczość" stylizacji, a sukienka i włosy po prostu mi się podobały. Nie dałam żadnych dodatków, bo pomyślałam, że będzie tego za dużo, a żaden dodatek nie pasował mi do tego outfitu.

Opis stylizacji III : Włosy i buty można skojarzyć sobie ze szkolnymi plastikami, a spódniczka i bluzka przypominają zmodyfikowany mundurek szkolny. Mogłam dać jakieś dodatki, ale żadne mi się nie podobały i nie kojarzyły ze szkołą.

Stylizacje do Waste Land (dodałam informacje od razu w screenie)



Opis stylizacji I : Kolory ładnie do siebie pasują, jedynie tylko kolor czarny w spodniach nie jest tu potrzebny. Niestety nie można było go zmienić na inny. Cóż. Ta stylizacja podoba mi się bardziej.

Opis stylizacji II : Sukienka nie jest z tego konkursu, ale bardzo ładnie się prezentuje. Pasemka na włosach dopełniają całą stylizację, a buty i słuchawki są dobrane z gustu. Ta podoba mi się mniej, lecz kolorystykę - moim zdaniem - do tych ubrań dobrałam dobrze.

Jak wam się podobały moje stylizacje? Mam nadzieję, że są dosyć ładne. :-) A przynajmniej nie bolą was oczy ;) ^^

Niestety przez jeszcze kilka dni posty nie będą się regularnie pojawiały, ponieważ mam laptopa w naprawie, a z komputera rodziców trudno mi się piszę. ;-;

Wspomnę jeszcze, że 13 kwietnia, czyli w Niedzielę Palmową, miałam urodziny. Nje pofiem ktule :3

Pozdrawiam ....



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz