4 października 2014

Lookowe Szaleństwo #22 Skaterzy, łączmy się!

Cześć! Tu Ja, wreszcie. Dzisiaj mam dla was Lookowe Szaleństwo, hehs. Tła i animki - tym razem z opisami. Aw. No, to co, zaczynamy? ♥


Ahaahahaha! Nie no, leżę.
Nazwa : Pug's got it
Rodzaj : Nie Vip
Cena : 750 sc
Kategoria : Zabawa i Czad
Opis : Movie sobie stoi, a przed nią na deskorolce jeździ jakiś mops, który wykonuje różne akrobacje. Nie no, to mnie rozbraja, bo dzisiaj w parku dla psów widziałam podobnego:*


Nazwa : Board Control
Rodzaj : Vip (bo tylko vip'y mogą jeździć na desce B))
Cena : 550 sc
Kategoria : Zabawa i Czad
Opis : Movie jeździ na deskorolce, w jednym momencie podskakuje.

Nogi jej nie bolą, przypadkiem...?
Nazwa : Chillin 'da Skateboard
Rodzaj : Nie vip
Cena : 500 sc
Kategoria : Pozy (coś mi nie pasi... sama nie wiem co, ale to nie powinno być w pozach.)
Opis : Movie siedzi jakoś dziwnie na desce i ... no, sami widzicie, że te nogi nie są normalnie ułożone.


Aw, podoba mi się, ale nie mam kasy :<
Nazwa : Sk8ters Cool
Rodzaj : Nie vip
Cena : 550 sc
Kategoria : Pozy
Opis : Movie stoi sobie i trzyma deskorolkę między bzuskiem (Oo *-*), a lonckom (^-^)

Jezu! Jaka poza! Omg! Połamałam się! O em dżi! Zuzia taka złamana! Matko!
Nazwa : Skate Fail (a może fall..?)
Rodzaj : Diamonds
Cena : 3 dmd
Kategoria : Zabawa i Czad (od kiedy BOLESNY upadek z deski jest zabawny albo czadowy...?)
Opis : Movie jedzie na desce i w pewnym momencie upada. Poza po upadku jest komiczna, a zarazem dziwna i okropna. Ałć.

I tło :


Patrzcie na nazwę... MIni Sk8rz? :') XD WTF? XD Aczkolwiek ładne. Podoba mi się. ♥
Cena to jak widać 475sc, tło nie vip.

No to by było na tyle, trzymajcie się no i cześć! ♥

Ah, jeszcze jedno. Startuję na redaktorkę na pewnym blogu, abieska-wariatka-i-msp.blogspot.com (>KLIK<), a więc miło by było, gdybyście oddali swój głos na mnie, ponieważ ogromnie mi na tym zależy. Proszę. :'(

Jeszcze coś! XD Proszę was, komentujcie notki na moim blogu. Proszę. Bez nich blog jest... niczym. Fakt, ma ok 6000 wyś., ale ... bez komentujących? Serio, komentujcie. Być może zostaniecie komentatorami tygodnia. A za to jest nagroda :)

No, to .. papa!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz