26 października 2014

Nowy konkurs, i to mój ulubiony od teraz XD

Yellow ~ Witam drogich msp-graczy, ponownie *czyli po raz drugi x3*. Zanim zaczne opisywać dzisiejszy konkurs, najpierw wytłumacze pare rzeczy :D
Po pierwsze ~ Zaczeły mi się ferie od tego piątku *to tylko dwa tygodnie, więc to nie zmienia rzeczy, ale mam wolne bum bicz XD* no i już od tego dnia zaczełam wychodzić i się spotykać z przyjaciółmi, srsly. Z piątku na sobote nocowałam u Sophie, potem z Soboty na niedziele *czyli dziś xd* nocowałam u Weroniki, a w poniedziałek lub wtorek spotkam się z przyjacielem, i weź tu się ogarnij >.<
Początek ferii a już mam wszystko na głowie. Z resztą, nie wiem jak to będzie z postami, bo nawet na własnym blogu nie wyrabiam, szczerze w tym roku za dużo się dzieje, i z tego się ciesze, nie przesiadam już tak długo na łapku *tak mój laptop się nazywa "Łapek", masz coś do tego, czytelniku? XD*, tak sądze <.>
No więc postaram się, bym pisała częściej niż zwykle XD
Więc co do konkursu, to już niedługo Halloween, kto się cieszy? Pjona! XP



Tytuł konkursu, to `Halloween`, tak wiem dużo dali wysiłku :d
W końcu Halloween 31, a to już niedługo i wtedy będe miała noc horrorków, muhahaha XDDD
Jeny, jak ja się jaram >.<
Ehmm, żeby nie było, ostrzegam was teraz że nie będe robiła zdjęcia tła, animek, ciuchów i rzeczy, bo szczerze to za duży wysiłek a mi się nie chce godzine wycinać durne zdjęcia, z resztą każdy sam może se na msp zobaczyć, co się nowego pojawiło, helouł!? XDDD
Co do animek, to podrożały w piżdu *za przeproszeniem*, ciuchy tak samo. Jedna, nawet ładna sukienka kosztuje 1.200 sc ........ RLY?! Kto by wydawał tyle hajsu na jedną sukienke? *Przyznaje się, że ja bym wydała, bo chce ją kupić xD*. Animki podrożały, do góra 950 sc., tyle kosztuje animka ze skrzydłami wampajra xd
No ale przyznam, z lekka postarali się nad animacjami i teraz od mamy wyciągam hajs na telefon <.>
Zua ja :<
Gomenasai XDD
Rzeczy też są całkiem, całkiem, ale jest nowina! Dalej nie ma nowej nuty w sklepie muzycznym, hallelujah! ;-;
No come on, ja wiem, że od dawna już się skarże o to, ale rly? Od dwóch lat, powtarzam, dwóch lat nie widziałam żadnej nowej nuty w sklepie muzycznym. Ciągle te same stare *nawet spoko*, melodie które jeszcze tworzono w 2011 >.>
Tak wiem, że hejce, masz coś do tego? x3
Więc jeżeli chcesz mieć zarąbisty wygląd i animki, to radze ci zbierać kase, bo hajs sie musi zgadzać. Co do nowości, to wyszły nowe zadania z prezentami, 4, jeden z nich to boonie. Tak, mamy uratować boonie od czegoś tam, sama nawet nie wiem od czego, bo nie czytałam. Jutro ma się odblokować reszta zadań i jutro też wyjdzie kolejny odcinek z mojego ulubionego serialu `Gravity Falls`, normalnie kocham ten serial, to coś co lubie oglądać najbardziej <3 ^~^
Jeśli hejcisz, to wyjdź. Każdy ma brawo oglądać bajki, nie ważne w jakim wieku, nikt nie jest na nie za stary ;d
No więc, to na tyle, widzimy się niedługo, Sayo ~

Wasza Emi/Risu ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz