31 października 2014

Lookowe Szaleństwo #24 Halloween

HejHejHejHejHejHej :)))

Na początek taka informejszyn : Emi, dzięki za te 2 posty. Kami, mam nadzieję, że znajdziesz czas na pisanie w listopadzie, brakuje nam Cię :D Do czytelników : RUSZCIE ZA PRZEPROSZENIEM DUPĘ BO MY TU SIĘ STARAMY DLA WAS. WYSTARCZY NAPISAĆ W KOMENTARZU "FAJNY POST" I TYLE KURNA. Ok, Zuzia, opan.

Mam dla was zwięzły, złożony czy jaki tam chcecie post, ale błagam, skomentujcie go chociaż OK .___.
Pierwsza część - looki Halloween'owe. Jak wiecie, dzisiaj to "święto". Nie obchodze go, dynie stawiam bo rodzice maja radoche (czytaj : mama) a jutro idę na cmentarz, prawdopodobnie 2 razy, bo jeszcze wieczorem tak se zeby połazić.

Look nr 1 - nie vip - 2725 sc






Szczerze? Nie jestem zadowolona w stu procentach. Po prostu ten look do mnie nie przemawia. Jeszcze ta psycho opaska (oryginalnie - kawałek mózgu) i te kości (Ribs)... wowowowow.

Look 2 - vip - 1900 sc





C-U-D-N-Y! ♥ Zgniła panna młoda :333333 Jeszcze ta zieleń... awawa, zakochałam się (jak ta panna, ale co jej z tego przyszło..?) Mogę se kupić, ale mam na sobie podobny, więc... NOPE.

Cóż, post nie jest zwięzły ani złożony. Chciałam dać jeszcze coś, ale - głupi internet Explorer.

Jutro postaram się coś wypocić dla was! :*

Trzymajcie się ciepło.

nie, nie będę robić podpisu helołinowego - nie obchodzę tego "czegoś"

PS. Zapraszam na mojego bloga - >KLIK< 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz