7 stycznia 2015

Hackerzy MSP + Good 4ever (#look) + logo dla Wariatkaaa=)

Hayy :*
Tu Rzel. #xde
Dziś znowu post bez serii #xde
Pomysłu brak #xde
Coś dużo tych ''#xde'' xd

Opanuj.

Oke. Dziś opowiem wam o hackerach na MSP. Moderatorzy
wmawiają nam, że oni nie istnieją.
To nie prawda.
Istnieje wiele hackerów, a ja postaram przybliżyć ich Wam
w tym poście. No, konkretnie dwóch. Zawsze coś c; Oto lista tych, którymi dziś się zajmę:

  • The Dolly
  • Anonymus
Wiem, wiem, mało, ale tylko tych Hackerów znam choć trochę c;
Oke, zaczynamy!

The Dolly - O tej hackerce wiem najwięcej. Podobno grała kiedyś na MSP, na Angielskim
serwerze, jako normalna użytkowniczka. Jej nick brzmiał Princess12345. Cieszyła się popularnością i dobrymi filmami. Kiedyś jednak ktoś shackował jej konto. Dziewczyna była rozzłoszczona i zła.
Powiedziała o tym bratu, który był informatykiem. Stworzyli razem konto ''The Dolly'', aby z niego hackować. Taka to jej historia. Cóż , pewnie jest nie prawdziwa, ale tyle wywnioskowałam z internetu.
W statusie zwykle ma napis The toys come out to play, co oznacza mniej więcej Te zabawki wyszły się pobawić. Logiczne :P
Oczywiście jak każdego hackera, lalki nie da się wyszukać. Oto jej charakterystyczny ubiór: (na tym zdjęciu ma trochę inne CTR :D )





Jakość ;_;
 
Tak, oto jej wygląd. Lalkowate kucyki, ruszoffa sukienka i zaszyta twarz...
Tylko buty ma inne - takie balerinki ze skarpetkami, jkbc c;
 
 
 
Anonymous - Jest to grupa hackerów, działających nie tylko na MSP. W ogóle o oni nie działają a MSP. To są tzw. podszywacze. Mimo wszystko umieją hackować, można się ich bać. Nie ma jednego, określonego Anonymous. Jest ich wiele, z czego 1\10 umie hackować.#xde. Serio. Nic więcej nie napiszę, bo nigdy nie spotkałam żadnego Anonymka ( hahaa ksywa ) Oto wygląd Anonymousa:
 
 
 
 
 
Jakość znów... ;-;
 
 
Hmmm... To jest słabe zdjęcie.
Anonek ma zwykle nieco inny kapelusz ( taki jaki często nosi Lady Zanetka . xdd)

Spodnie zwykłe być fioletowe, a byty nie mam pojęcia. Anonek xdd
 
 
 
Oke, to na tyle. Mam nadzieję że przybliżyłam wam nieco tych dwóch hackerów.
Teraz... Look! Paczcie, co skleciłam xdd:
 
Good 4ever:
 
 
 
 


 
Aww :*
Taki Mrraśny. xde
Te kucyki są boskie, a reszta.... Kocham ♥
Tradycyjnie pomysł nie mój, do końca, ale Kahey z tego bloga.
Uważam że kolor jest świetny, spodenki z bluzką świetnie wyglądają♥
Kokardka ślicznie dopełnia look,  buty? Klasyka. śliczne.
 
 
 
Skład:
 
 
 
 


Hmmm... Look częściowo

VIP, ale spodenki i buty da się zamienić. Szorty np. na te z DS, ( taniej wyjdzie) a buty na jakie chcecie, sportowe. Cena wynosi 2200 sc....  Drogo, ale moim skromnym zdaniem warto.



Paleta:



 
Takie równe kwadraty xd
Chyba wiecie co do czego, ale powiem.
Czarna ramka - ubrania
Zielona ramka - włosy
Ok. Już na pewno wiecie :)
 
 
Wersje kolorystyczne:
 
 
 
I wersja:
 
 
 
 
 
Kurde, pikna ♥
Na równi z oryginałem, serio.
Myślałam że ten look ładny jest tylko w jasnych kolorach.
Myliłam się. Neon jest tu fantastyczny! Może kupię. MOŻE.
Kocham <333
 
 
 
 
II wersja:
 
 
 
 


Kolejna piękność <33
Ten look jest uniwersalny.
W każdym kolorze mu ładnie.
Wersja jest cudna, aczkolwiek oryginał i pierwsza lesze ♥
Mrraśny Ruszofy <333
 
 
 
I jak? Podoba Wam się look? A która wersja najbardziej? Komntujcie!
 
Oke, teraz ostatnia część tego długiego posta - logo dla Wariatkaaa=)
Oto one:
 





 
Mnie się bardzo podoba <33
Przepraszam, że jest takie ''mroczne''', ale
ta najbardziej pasowało do look'a, którego wybrałam.
Ekstra wyszła ta movie ♥
A Tobie Sandro, podoba się?
 
 
No, dobrnęliśmy do końca tego wykańczającego posta.
Wyrażajcie swoje opinie  komentarzach!
Pozdrawiam,
 
                                                             logo na szybko :p
 
PS. Łapcie skrin ostatniego projektu:
 
 
 

3 komentarze:

  1. Key, jak ty cudnie rysujesz! Najlepsze kolorowanie ever.
    Loga fajne. Ale lepsze, wg, to twoje.
    Look niezły.
    Ogólnie fajny pos. ;)
    Psdr
    Zue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Rysowania nauczyłam się na blogu TOP model (Seeerio xd).
      Mnie się bardziej podoba logo dla Sandry, ale jak kto woli :)
      Żeleq\

      Usuń
  2. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń