27 stycznia 2015

Nowy Pakiet Star VIP + always different (#luk)

Haii ;3
Tu Wasza Mjentoffa Mjenta.
Dziś chciałabym opisać dla Was nowy pakiet Star VIP, który
dziś się pojawił. Jest on Walentynkowy *o*
Ox, zaczynamy:


Ogólny wygląd pakietu:


 
Hmm... Ogólnie pakiet średnio mi się podoba :\
Głównie przez sukienkę. Kurde, PJURKA LATAJMY F FALENTYNKI.
I ten gorset, ochyda. Włosy też jakieś dziwne, takie okrągłeee '-'
Kapelusz - no comment. Co oni mają z tymi piórami?
Schody podobają mi się jako tako, a boonie jest słooodki *o*
Jeśli ten napis też się wlicza, jest najbardziej udanym przedmiotem.
Nie warto
 
 
 
Star VIP na tydzień:
 
 
 
 
 
 
Tu mamy najuboższy pakiet. Moderatorzy oferują nam 20 diamentów,
3 tysiące StarCoins oraz oczywiście elitarny status na okres tygodnia,
w zamian za ok. 15 zł. Ponieważ nie ma tu ciuchów i innych nowo dodanych
pierdółek, ten pakiet mi się podoba. W zasadzie on nigdy się nie zmienia
Warto
 
 
 
Star VIP na miesiąc:
 
 
 
 
 
W tym oto drugim co do taniości pakiecie, otrzymujemy
110 diamentów, 15 tysięcy StarCoins oraz #ochydnykapeluszspjurkiemLATAJMY!
za cenę 50 zł. Kapelusza nie będę opisywać, bo już to zrobiłam. AJ KEN FLAJ! xp
Ogólnie 110 dmd to całkiem spora sumka, ale (moim zdaniem) kasy
powinni dodać troszkę więcej. 20 tyś? 18? Ale cena w sumie jest ok., zważając
na to, że Elite VIP na ten sam okres kosztuje o 10 zł mniej.
Jednak przez kapelusz:
Średnio Warte
 
 
 
 
Star VIP na trzy miesiące:
 
 
 
 
 
 
W tym oto cudnym pakiecie, za wartość 120 złotych modzi
dają nam 250 diamentów, 35 tysięcy StarCoins oraz opisany już kapelusz i schody.
Cena jednak zwala z nóg. 120 zł?! To się modom kompletnie nie
udało. Schody są nawet spoko, sc i dmd też, ale... No, nie skomentuję.
Nie Warto
 
 
 
 
 
Star VIP na rok:
 
 
 
 
Oto i nasz ostatni, a za razem najdroższy pakiet.
Mamy w nim oferowane 825 diamentów,
120 tysięcy StarCoins oraz opisane wcześniej ohydne
unikaty. Nigdy nie wydałabym tyle sc i dmd o.o
No, ale fakt, 200 złotych to naprawdę dużo.
Nie wydałabym tyle na wirtualną grę, o nie. Mimo wszystko
uważam, że jeśli ktoś bardzo lubi tę grę, i szuka prezentu na urodziny, to
nawet dobry pomysł!
 
 
 

Oxy, teraz druga część posta, czyli #luk. Nazywa się Always Diffrient, czyli Zawsze Inna.
Oto, jak się prezentuje:
 
 
 
 
Aww *o*
Faza na kolorowe włoski.
I co ja mam z tymi spodniami? Pasowały, ot co.
Włosy mają śliczne ułożenie, A reszta... Cudo.
Kokardka nadaje kompletowi uroku,
a bluzka ''tego czegoś''. Kocham ♥
 
 
 
Skład:
 
 
 
 
 
Hmm... Jak na te czasy, 2025 sc za 5 rzeczy to naprawdę mało...
 
 
Włosy: Używam ich po raz pierwszy. Są słodkie,
mają ładne ułożenie. Ślicznie im  w kolorkach ♥
Styl Taylor Swift, modzi dodali je przy zeszłym
konku. Są cudne *o*
 
Bluzka: Rozpinany sweterek, ze stanikiem ♥
Cudowna kompozycja, krój swetra naprawdę
piękny. Idealnie pasuje do look'a, i nadaje mu
''tego czegoś'', jak to wcześniej ujęłam.
 
Spodnie: Po raz kolejny goszczą w moim
look'u. Słodkie szorty i getry, sprawiające
wrażenie porwanych - to jest to! Cudownie
dopełniają bluzkę, i cały look ♥
 
Buty: Tradycyjne balerinki. ♥ Nie znam się na
butach, ale uważam, że bardzo tutaj pasują.
Łagodzą drapieżne spodnie, i ładnie współgrają
z całym kompletem.
 
Dodatki: Kokardka. Duża, większa niż w poprzednim
look'u. Jest piękna, dodaje uroku look'owi i ślicznie
dopełnia się z włosami. Na dodatek nie jest bardzo
droga. Super ♥



 





Inne wersje kolorystyczne:



 
Aww *o*
Z kolorkiem zeszłego look'a. Wygląda to super, tak
delikatniej... Mimo wszystko uważam, że temu look'owi
ładniej w czarnym. Ładna wersja, szału nie ma, nie pobija
oryginału. Mimo wszystko, jeśli ktoś lubi takie kolory,
polecam zakup!
 
 
 
 
 
Ech ;_;
No, powiedzmy sobie szczerze, nie wyszło.
Chciałam aby był taki jasny róż, a wyszedł...
No nie wiem, jakiś dziwny kolor. Nie podoba mi się, kolor włosów jest
taki jak moich ust xD. Ekh, miałam nadzieję, że wyjdzie.
Cała ja, ot co.
 
 
 
 
 
 
Granacik?
Wyszło super. Ten kolor bardzo mi się podoba.
A co ciekawe, jest w palecie tuż obok oryginalnego. Słit tak bardzo.
Chciałabym kupić, ale nie mam hajsu ;_; Kto pożyczy?
Nie da się.
Ech.
Gadam od rzeczy.
Wersja super, PRAWIE z oryginałem.
 
 
 
Paleta:
 
 
 
 
Czerwona Ramka - oryginał
Zielona ramka - I wersja
Czarna ramka - II wersja
Niebieska ramka - III wersja
 
 
 
 
Oxy, to na tyle.
Na początku chciałam wstawić sam look, ale pomyślałam, że taki post
będzie za krótki. Podobało Wam się? Komentujcie!
 
 
Pozdrawiam,
 
 
Godzina ;_;




1 komentarz: