11 sierpnia 2014

Lookowe Szaleństwo #15 W drogę! - tła i animacje.

Cześć :) Jak wiecie - a może nie? xdd - jest nowy konkurs pt. Road trip time! Nie będzie looków, lecz animacje i tła.

Animacje :


Typ : Nie vip
Rodzaj : Podstawowe (chodź raz trafili :o)
Opis : MS siedzi i próbuje odczytać mapę.


Typ : Nie vip
Rodzaj : Pozy (łaaał, ale super poza!)
Opis : MS siedzi na walizkach.


Typ : VIP (bo odpoczywać mogą tylko vip-y, c'nie?)
Rodzaj : Zabawa i Czad
Opis : MS leży na jakimś hamako-lub-kajako-podobnym-czymś i odpoczywaaaaa.


Typ : Nie vip
Rodzaj : Zabawa i Czad (bo chodzenie z plecakiem jest takie czadowe!)
Opis : MS idzie se gdzieś z plecakiem.


Typ : Diamonds
Rodzaj : Zwariowane (pasowało by bardziej do Podstawowych ; stanie przy samochodzie, który ma otwartą maskę nie jest zwariowane ;_;)
Opis : MS "obserwuje" (aha?) samochód z otwartą maską.

Animacji bardzo mało, bo 5. W sumie są wakacje, a modzi też mają życie :-)

Tła :

1.

2.

Oba tła są dla zwykłych użytkowników bez vip-a, kosztują tyle samo, bo 400sc, są praktycznie takie same, lecz inaczej pada światło, bo jak widać po nazwie tła nr 1, jest to noc. Drugie tło nie jest już takie ładne ze względu na mdłe odcienie kolorów, koniec drogi na obrazku jest też dla mnie za bardzo, hm, jasny. Przypomina mi "światło w tunelu", jeśli wiecie, co mam na myśli XDD

Konkurs - całkiem fajny. Na Animacjach się zawiodłam, z tłami było troszkę lepiej.

~~To by było na tyle w tym poście. Dlaczego taki krótki? No cóż, boli mnie ta ręka, którą mam w gipsie (nie wiem, czy pisałam to w poście "info", jak nie, no, to teraz wiecie).

Żegnam was i do następnego posta :)



PS. Dziękuję za prawie 5570 wyświetleń na blogu <33


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz