31 sierpnia 2014

Lookowe Szaleństwo #17 - Campus Life + Konkurs na redaktora!!

Witam, cześć i czołem! Tak, wróciłam z wakacji. Tym razem nie będę relacjonować, o matko, święto. A więc, na MovieStarPlanet pojawił się nowy konkurs, Campus Life. Konkurs według mnie jest świetny, starannie dopracowany, a ubrania - niektóre są cudne, a niektóre stare, ale jare :D Więc, skoro konkurs jest dopracowany, post również taki będzie. A co się z tym wiąże? :) To, że będzie "troszkę" długi. Ale tylko troszkę XD :-) No więc, na początek - LOOKI. Oto stylizacja numer 1, o nazwie Sports Centre Principal czyli Dyrektor Centrum Sportowego/Hali Sportowej. Oto on :


Według mnie - jest bardzo fajny i ładny. Gdybym miała tyle kasy już bym go kupiła, ale w innej wersji kolorystycznej :( Cena trochę zwala z nóg, ale w sumie, z gazetką MSP da się uzbierać :) Za 4 miechy zdobędę tą stylkę, zobaczycie! xDD

Więc, podpunkt A) - rzeczy.

Włosy - Miss Sunshine - 500 sc
Kask - Take Over - 325 sc
Tunika - On The Beat - 350 sc
Spodnie - Mega Metalic - 600 sc
Buty - All Starz - 450 sc

Podpunkt B) - kolory.


Okej, a teraz krótki opisik, czyli można to uznać za podpunkt C).

Włosy wyglądają na starannie ułożone, ale stanowczo przed grą w football. Kolor idealnie współgra z całym ubiorem. Kask - oczywiście pod kolor szkolnej drużyny. Fajnie wygląda. Nic dodać, nic ująć. Tunika jest typowo sportowa, wygląda na luźną. 29 to, jak można zgadnąć, numer zawodnika. Cudownie. Spodnie - białe legginsy, idealne do biegania. Kolor trochę nie jest odpowiedni do grania, ale wkońcu ziemia się spierze :) Buty to trampki ze startu, ale wyglądają świetnie. Trampki na koturnie stanowczo nie pasowały, tak samo jak ogromne buciory ze skrzydłami.

Dobra, pora na stylizację numer 2, o nazwie The Queen Of Science, czyli Królowa Nauki.


Też śliczny, taki uroczy. Niestety, musiałam dać tą koszulę ze sweterkiem, która jest dla Vip, ponieważ inna bluzka nie pasowała mi na Królową Nauki. To ona czyni looka tylko dla osób z pakietem Vip. Przepraszam. Ale nie umiem zastąpić tej bluzki.

Podpunkt A) - rzeczy.

Włosy - School Girl Right - 550 sc
Kokardka - Little Red Bow - 250 sc
Koszula ze sweterkiem - School Uniform - 400 sc
Spódniczka - School Mini - 475 sc
Buty - Pretty Ballerina - 450 sc

Podpunkt B) - kolory.


Podpunkt C) - krótki opisik.

Widać, że włosy są bardzo starannie ułożone i uczesane, czyste i jedwabiste. Nie mam uwag. Kokardka pasuje idealnie do butów, jest taka słodziutka i dziewczęca (trudno, żeby kokarda była chłopięca :)). Góra od mundurku (nareszcie inaczej to nazwałam niż koszula ze sweterkiem!) pasuje do spódniczki, wygląda, jakby była to jedność. Kolory - nie mam pytań. Spódniczkę już opisałam wraz z Mundurkiem, więc buty. Są takie uroczee! Jak mówiłam, pasują do kokardki. Lekkie balerinki i skarpetki z koronką - według mnie - cudo. 

Okej. Looki już mamy za sobą, pora na ANIMACJE.


Typ : Nie Vip
Cena : 550 sc
Zakładka : Pozy
Opis : MovieStar stoi z plecakiem i żuje gumę (no bo jak by inaczej...?)


Typ : Vip
Cena : 450 sc
Zakładka : Zabawa & Czad (nie pasuje, ale dobra.)
Opis : MovieStar zasypia na książkach, z jedną otwartą, która "spada jej na głowę" (nie umiem tego inaczej opisać)


Typ : Nie vip
Cena : 500 sc
Zakładka : Podstawowe (nie mam uwag.)
Opis : MovieStar siedzi na ziemi i pisze coś w książce/zeszycie/czy-co-to-tam-jest albo inaczej : UCZY SIĘ.


Typ : Diamonds
Cena : 5 dmd
Zakładka : Zabawa & Czad (poniekąd pasuje, bo jeżdżenie na rowerze to w sumie trochę zabawa, ale nie do szkoły...)
Opis : MovieStar jedzie do szkoły na rowerze, a w rowerowym bagażniku ma plecak, książki i jabłko (które nie jest przymocowane, jak ono nie spadło?)

Tylko 4 animacje, cóż. Za to są fajne :-) Ale... Albo to wina moich ciuchów, albo bugów, bo w animacjach występuje bardzo wiele bugów. Np. w Studied Too Hard!. No trudno. I tak nie zamierzam jej kupować XD

Dobra, więc TŁO/TŁA.


Bardzo ładne, przydatne, nie tylko dla vip'ów. Cena - nieduża. Jak mówiłam, przydatne, głównie do filmów. Super, super, super. ♥

I ostatnie - RZECZY.


Wszystko (prócz rzeczy w czerwonych ramkach) jest fajne i przydatne. Szczególnie przybory do szkoły za 275 sc i biurko za 325. Globus czasem też się przydaje. A rzeczy w czerwonych ramkach... brak mi słów. CO TO W OGÓLE JEST? MAGNESY? JEZU. BEKA. LEŻĘ. Okej, Zue, ogar. Dobra, ogarnęłam się.

Cóż,  to by było na tyle w tej notce, była rzeczywiście długa, ale mam nadzieję, że się spodobała. 
Ah, jeszcze jedno!!!

Na blogu jest coraz mniej redaktorów, a mi nie chce się robić konkursu, więc podajcie linka do swojego bloga i nick na MovieStarPlanet w komentarzu. Jeśli nie macie bloga, napiszcie notkę do mnie na maila, czarnazuellas@gmail.com . Nie musi być długa, ważne, by była poprawna ortografia.

No to papa :3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz