22 sierpnia 2014

Ogólne INFO + Lookowe Szaleństwo #16 - Domówka

Tja, śjema. Jestem smutna :< Mój ulubiony blog upada >< No, ale nie o tym post. Tsa.
Wyjeżdżam. Na tydzień. Na Wyspy Kanaryjskie. Do Hiszpanii. Ale do Afryki. #fucklogic. Wracam w sobotę 30. Tsa, dzień przed szkołą, tsa, genialnie. No, ale nieważne. Jak wrócę to jest szkoła, tsa... No i chcę uprzedzić, że nie będzie ode mnie dużo postów. Będę teraz miała komputer prawdopodobnie w weekendy ONLY. Ale i tak post może pojawić się w środku tygodnia. Np. jak mama pozwoli. ;-; #tsajatakamałażemuszępytać. Dzisiaj post pełen hasztakuf. ^^ Wspomnę jeszcze o jednym. Koniec remontu. Andzja wróciła do bloga i naprawiła szablon. Być może niedługo pojawi się nowy nagłówek (Andzjuu lub Kamiloo? ^-^ macie trochę czasuu? ^-^ XD #mamnadziejezezakumacienawias). Dopra, pszejćmy do tszeciego i ostatniego tematu pozda. 2 looki z nowego konka. Tsa. #czemutyletychtsaihasztakufnwm XD


Jest taki słodki ten look <3 No, niestety dziś bez kolorów i rzeczy :( Śpieszę się, a chciałam napisać jakiegokolwiek posta. Powracając, wszystko jest z nowego konkursu. Look VIP. Odcienie różowego i żółtego. Prawa strona palety. I biały. Lewa (tak mi się z Andzją skojarzyło xd Pozdrawiamyy!) strona. Cena duża, niestety :( Przynajmniej dla mnie. Ale 5 rzeczy. Dobra, następny.


Ten też ładny. Kotkii :* <3 Buty, kokarda i włosy nie są z tego konkursu, reszta tak. Buty znajdziecie na 1 str. BUTÓW, włosy na 1 str WŁOSÓW, a kokardę #nwmgdzie ale chyba na 1 lub na 2 AKCESORII. Look Nie Vip. Cena mniejsza, ale nadal duża :( Też 5 rzeczy. Kolory to niebieski, granatowy i biały. Wszystko Lewa strona palety.

To by było na tyle. A, jeszcze jedno, postów nie będzie, bo w hotelu nie ma wi-fi. Wy źli :c

No, to paa, życzę miłego ostatniego tygodnia wakacji i co.. #donastepnegoposta !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz