8 listopada 2014

#1 Trafy czy Gafy? + nabór na redaktora!

Witam wszystkich bardzo serdecznie, z tej strony Zuzia. Na wstępie chciałabym przeprosić za dosyć długą nieobecność. Ale i oto nadchodzi długi weekend!
Okej. Mam dzisiaj dla was nową serię, pt. Traf czy Gaf. Na czym polega seria? Otóż, będzie 5 kategorii : teledysk, artbook, film, look i moviestar. Proste, nieprawdaż? A więc zaczynajmy!

Teledysk : 

Ostatnio spodobały mi się teledyski pewnej dziewczyny, o nicku Ewa InTheCake na youtube. Oto jeden z jej teledysków :


Jest to teledysk do piosenki Hurricane Bridgit Mendler. Teledysk jak najbardziej Traf.

Artbook :

Wybrałam artbook z top. Ma on nazwę "Pomysł dla booni :D". Według mnie artbooki w top schodzą na psy. Zresztą, sami zobaczcie.


Dla mnie ten artbook jest mało twórczy oraz nie powinien znaleźć się w top. Kurde, niektórzy ludzie rysują z tych kreseczek itd. a na 1 miejscu takie "coś" ? Zdecydowanie Gafa.

Film : 

Jest to film !!! Alicji !!!, który tak mnie urzekł... jestem po prostu zachwycona. Opowiada on o bogatym chłopaku, którego ojciec zawozi go na wieś na 2 tygodnie. Chłopak jest bardzo zadufany i wredny. Zachęcam do oglądania.


Oczywiście, Traf.

Look : 

Padło na najnowszą stylizację 1 dziewczyny w highscores, ALAKINGĘ. Nosi nazwę 175♥


Oczywiście musiała zamknąć oczy XD
Cóż, look nie jest jakiś najlepszy, jak dla mnie, ale zły też nie jest. Ładnie prezentują się te ogrodniczki i buty. Włosy bym zmieniła.
Oceniam Pół Na Pół.

Moviestar :

Jest to moja przyjaciółka, oczywiście z gry, Independence Girl. Julio, pozdrawiam cię serdecznie, kochana! ♥



A więc, przebrnęliśmy przez 1 część Trafy czy Gafy! Mam nadzieję, że seria wam się podoba.

Druga część posta, czyli nabory na redaktorów.
A więc, jak wiecie, blog powoli upada, nie ma postów, komentarzy jak nie było tak nie ma... no nie wiem, nie wiem. Usunąć go...?
Dziewczyny, wiem, że staracie się z całego serca i za to wam dziękuję. Wasze, a raczej NASZE, posty są oparciem dla mnie i dla bloga. Dziękuję.

No dobrze. Jakie warunki powinien spełniać redaktor?

  • +12 lat,
  •  brak błędów ortograficznych,
  •  poprawna polszczyzna
  • pozostanie na blogu nawet podczas tzw. burzy bloggerskiej
 Więc tak. Co trzeba zrobić?

Jeśli masz bloga, napisz do mnie na maila (czarnazuellas@gmail.com) linka do jakiejś swojej notki. Jeśli nie, napisz ją sam/-a w treści. Wybiorę najlepszych dwóch kandydatów i... cóż, chyba wiecie? 
 Proszę, zgłaszajcie się i komentujcie... proszę proszę proszę! :'( 

Do Kamili i Emilii :
Dziewczyny, zareklamujcie bloga i nabór, gdziekolwiek. Proszę i dziękuję.

~To by było na tyle, trzymajcie się ciepło!

POZDRAWIAM,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz