29 listopada 2014

Rozpędziłam się, więc o mnie ;)

Hejson!
Tak, tu znowu Keyleen. A tak wgl, to proszę, mówcie do mnie 'Kejla' , ok? Wolę mieć jakąś ksywę, ale ta akurat nie jest nowa. (Stara historia...). Ale dobra, my nie o tym. We wcześniejszym poście rozpędziłam się, i nie dowiedzieliście się nawet jak mam na imię! Skapnęłam się dopiero, kiedy przeczytałam pierwszego posta Aranki03, czyli innej nowej redaktorki (próbnej). A więc oto kilka INTERESUJĄCYCH faktów o mnie xD:

1. Nazywam się Ida, i nienawidzę tego imienia ;c
2. Na drugie imię mam Milka, i zdecydowanie wolę abyście
tak się do mnie zwracali. (No i Kejla, rzecz jasna)
3.Mam jamniczka xD
4. Mam 10 lat ( niedługo 11)
5. To mój drugi jakikolwiek post w życiu.
6. Lubię placki
7. Ubóstwiam krewetki xD
8. Chodzę do klasy sportowej.
9. Na Kejli póki co miałam tylko jednego VIPA ;c
10. Jestem brzydka ;c
11. Jestem wierną czytelniczką Tego bloga.
12. Chwilowo piszę z iPhone'a (szpan)

~Kejla, Keyleen, Milka, czy Ida która nie ma loga na telefonie ;c

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz