12 listopada 2014

Nowy vip + Bonusy vip w skarbonce!

Hej. Znalazłam czas dzisiaj, wowowo. Zacznijmy od tego, że wczoraj był Dzień Niepodległości, a chłopcy z pewnej klasy w mojej szkole (niestety, rówieśnicy) nie wiedzieli, czemu nie szliśmy 10 i 11. Boże.

Dzisiaj temat dość krótki i banalny, bo co. Paczcie, nowy vip.



Usunęli vipa super (w sumie to chyba już dawno) a Elite jest teraz pomiędzy normalnym, a tym super.
Zacznijmy od tego, że mega podoba mi się ten czerwony motyw. Taki mraśny. A skończmy na tym, że ceny tego vipa są, jak zwykle, nieziemskie. Ja też was nie kocham, modzi :')

Ostatnią częścią tego posta jest to, że jeśli macie vipa, to wasze bonusy (dmd i sc) są w skarbonce. To im się nie udało. :(

tak tak mam vipa (na tydzień)

Jak widać, moderatorom zależy tylko na kasie. Wzięli by się za coś pożytecznego, np. naprawili błędy lub dodali kilka opcji, a nie ciągle kasa kasa kasa kasa kasa. 

To by było na tyle, żegnam =3

PS. Które logo lepsze?
logo od Independence Girl, mojej ziomki (koleżanki, okej? xd)

od Kathey, również koleżanki, z tego bloga :)

3 komentarze:

  1. Fajny post c: Tak jestem nową czytelniczką bloga i po przeczytaniu kilku postów podoba mi się tu c: Może mnie chciaż trochę kojarzysz, komentuje bloga Abieski, a na blogu Kathey jestem redaktorką.
    Posdr ♥
    ~Kasia
    ~stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, ze kojarze :3
      Może zglosisz się do konkursu na redaktora? :3

      Usuń
    2. Przemyślę tą propozycję... Nie wiem czy bym wyrabiała, ale jeszcze się zastanowie, a odpowiedź dam Ci na MSP c;

      Usuń