30 listopada 2014

Nareszcie komp! ♥ + W głębi MSP #1

Hello ;*
Tak, tu Milka nareszcie na kompie! Miało być w poniedziałek, ale że wróciłam wcześniej postanowiłam teraz napisać posta. Blablablaa... Ogar Kejla.
No więc dziś przygotowałam dla Was nową serię ( No dobrze, ściągniętej z tego bloga, leniwej mnie
nie chciało się wymyślać samej xD. Mam nadzieję że nie obrazicie się że ściągnęłam, jeżeli Wam się to nie podoba, piszcie) pt. W głębi MSP. Tytuł sama wymyśliłam (wow) bo oryginalna nazwa niezbyt mi się podobała, a raczej jej nie pamiętam xD.

Ogólnie chodzi w niej o to, że wchodzę na jakieś MSP (dziś będzie Niemieckie) i robię ok. 3 looki, ale z ciuchów które są tylko na trzech pierwszych stronach TOP. Na co czekamy? Jedziemy! xD

Ciuchy z trzech pierwszych stron TOP - MSP Niemieckie:






Sory za jakość ;c Paint.
Hmm... Ciekawie. Odznaki za 20sc - standard, ale np. ta sukienka za 3000? Lub choćby nerdsy? Ach ci niemieccy bogacze xD. Ogar. Nie wiem, u licha co tam robi ten kask baseball'isty. Oglądałam kilka profili sławnych osób na Niemieckim MSP, i jakoś nikt go nie miał... Pomijając, fajnie że są jakieś świąteczne rzeczy, abym mogła zrobić parę look'ów tym klimacie. Zaczynajmy!

1. look:


                   
Serio. Tak, poszłam na standard, podobny look mam na swojej Kejli. Fajny jest, normalny. Święta, gdzie jesteście..? xD
Nie napracowałam się rly. Po prostu - to pasuje do tego - to dodamy - te buty - fajny dodatek! I jest git xD
 ...
...
ja
coś
przecież
piszę
to
najważniejsze
xD
...
...
...
RLY ;)


2. Look:



Elfik xD. Znowu te buty. Nie moja wina, w ich TOP są tylko trzy pary butów ,w tym dwie bndj. Nie wiem po co dodałam te 'getry' na ręce. Chyba żeby napchać... Tak średnio, moim zdaniem. Za to włosy: Cud miód i malina xD Zawsze je lubiłam.
Sukienka również jest świetnie trafiona, bo to od niej właściwie zaczął się ten pomysł, srsly ;-;. Marudzę... Może lepiej żebym miała do dyspozycji cztery strony? Jak wolicie mieć lepsze look'i...
...
Siema
tu
Mila
miło
mi
Was
Poznać
xD


3. Look (ostatni! :D)


...Buty.... Tak, urodziłam się w Polsce xD. Nie miałam pomysłu, wybaczcie. Ich TOP to składowisko śmieci. Jest sukienka, więc może pierwsza powiem 'Merry Christmas'? Ogólnie look okropny. Po co go wstawiłam? Bo był lepszy od wszystkich innych które kleciłam przez pół godziny ;). Nic się nie komponuje ze sobą, brr! Nie lubię! Tak to jest, gdy ma się do wyboru tylko 28 bezsensownych ubrań ;-;.

Pozdrawiam
wszystkich
nowych
redaktorów
i
kogo
tam
chcecie
xD


Ok, to tyle. Mam nadzieję że seria Wam się podoba, i choć TROCHĘ przypadną Wam do gustu powyższe look'i (w co wątpię).

Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego poniedziałku ( ;c )

 
Zmienię to logo jutro, przysięgam. ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz