29 listopada 2014

Wyniki konkursu na redaktora! ♥

Hej!
Dzisiaj przychodzę do was z wynikami konkursu ♥ Tym razem zgłosiło się więcej osób. ♥ Aw.
No to tak, narazie napiszę, kogo usuwam... Kamilę i Andzię. Andzia napisała coś raz, a Kamila z 2-3 do 5 i nic dalej. Przepraszam, dziewczyny, ale blog musi rozwijać się dalej z nowymi redaktorkami, które wybrałam.
A więc, są to.............
...............
............
.......
....
..

PrettyDolly - dziewczyno, zachwyciłaś mnie. Po pierwsze, męczyłaś się zapewne z oddzieleniem palety kolorów na włosy i ubrania, więc szacun. Do tego chciało ci się robić te looki. Super.



stylówkalol=] - twój post też mi się spodobał. To, w jaki sposób piszesz... do tego jesteś miłą, fajną dziewczyną :) Świetna robota!



Keyleen - jako pierwsza wysłałaś posta. Bardzo mi się spodobał, ponieważ... było w nim "to coś" czego mi brakuje w wielu bloggerkach. To ciepło które od ciebie bije... gratuluję!!!



+ dziewczyna, która jest moją przyjaciółką w realu, aranka03, ale... na okres próbny. Twój post, a raczej link, też mi się spodobał. Okres trwa od dziś do 13 grudnia. Masz się wykazać, Ola, jasne?! XD

Zaproszenia już zostały wysłane. Gratuluję raz jeszcze!!! ♥

Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie,

/Zue. :3

2 komentarze:

  1. Dziękuje, dziękuje i jeszcze raz dziękuje <33 Tak chciałam być na tym blogu. Dziękuję Ci jeszcze raz, że mój post spodobał Ci się <33
    Posdr
    ~stylówkalol=]
    ~Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooo... Dziękuję ❤️ Nie spodziewałam się 💜 Zawsze chciałam być na JAKIMKOLWIEK (ale najbardziej na tym i Abi) blogu redaktorką 💚
    Jeszcze raz DZIĘKI💛
    ~Keyleen, Kejla, Milka czy jak kto woli 💙selduska

    OdpowiedzUsuń