29 listopada 2014

Nie ma, to jak nowy konkurs xd

Helouł pepols~! ^-^
Dziś jest sobota, weekend, wolne, cieszmy się! XD
Miałam zamiar wczoraj dodać posta i tu i tam, ale po piewsze : była szkoła od 07.55 do 13.15, potem od 13.50 do 16.00 siedziałam u przyjaciółki (Sophie) i od 16.19 do dzisiaj rano 10.55 była u mnie najlepsza przyjaciółka Yuki (Weruś) i nie miałam czasu, w dodatku zrobiłyśmy filmiki, więc oczekujcie ich gdzieś w internecie XDDD
Ekhem, dzisiejszy konek jest o świętach, msp się za to wzieło, bo w końcu w poniedziałek będzie 01 grudnia i sprawdzian z religii, whyyyy? :C
No i o to i on : 


Ładny co? No .. może być xD
Tytuł, to ` Christmas Countdown ` i jak widać po wyglądzie, to święta gdzieś na .. wsi? I dunno? Tak myśle, bo tytuł nosi ` countodown ` i .. ah, whatever xD
Oczywiście, tło zawsze spoko, msp się stara i chce by nam się swobodnie i świątecznie grało :B
Animki .. animki, troche ich mało i podrożały w szuj. Czyżby msp potrzebowało kasy? 
HA. HA. Jak robią, to dla dzieci buszu to się, kurczaczki, nie dziwie ;w;
No cóż, ciuchy są awesome, podobają mi się, takie, takie świąteczne XD
I sądze, że pare osób będzie już miało pomysły by zrobić film na konkurs, pozdrawiam z kiełbasą :d
Oczywiście chce wspomnąć o tym, że Zuzia zrobiła konkurs na redaktora tego bloga. Życzę powodzenia tym, którzy biorą udział. Szkoda też, że stare redaktorki odejdą, no ale nie odzywały się, jakby się zatopiły pod ziemią ;-;
Niech najlepsza osoba wygra. *Yaaay~*
Ja oczywiście nie mam tego darmowego czasu na częste pisanie, bo szkoła torturuje, pewnie już wspominałam że zawalony mam grudzień w sprawdzianach. Trzymajcie za mnie kciuki :c
Już jeden sprawdzian i 5 kartkówek mam za sobą, bodajże <.>
W ogóle, też ten tydzień nie był taki wspaniały, bo byłe nocne płakanie przez idiote. Ah, Emi taka emocjonalna, wszystko bierze do serduszka T.T
Hańba totalna x.x
No ale dobra, jest git, temu idiocie się oberwie w poniedziałek, moja ręka już naszykowana, nakur-miau węgorza, nanananananananana XDDDDD
To na tyle, moi mili, Sayo ~

Wasza Emi/Risu ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz