26 listopada 2014

#2 Trafy czy Gafy?

Witam was serdecznie. Dzisiaj mam dla was kolejną część.. e.. jak to się nazywało? Już wiem! Trafów czy Gafów. XD Ok, zaczynamy?

1. Artbooks.


CO?! NA LITOŚĆ BOSKĄ, TO ZWYKŁE RAMKI, KOKARDKI I BUŹKI! Ochłoń, Zue. Dopiero na 4 stronie zobaczyłam rysunki. Ile ich było? 2. Ale zawsze coś. Ludzie, twórzcie coś z sensem, a nie po to, żeby dostać fame... Proszę was, artbooki nie mają sensu jak robicie takie coś. Zdecydowanie Gaf!

2. Filmy.

Jak coś, to wzięłam z drugiej strony top, bo tam była 1 część filmu, a na pierwszej stronie same 3 lub 9 części xD Nie chciało mi się przelatywać (WTF?) przez całą serię.


Jest to historia pewnej dziewczyny, która widzi w łazience na lustrze dziwny napis. Spotyka lalkę, która każe jej wydostać się z innego świata, tzw. ... domu dla lalek. Film bardzo ciekawy, końcówka pierwszej części wzbudza napięcie, także... gratuluję, PrettyDolly! Masz zaledwie 13 level, a taki świetny film na koncie. Gratuluję. Traf!

3. Looks.


Jest to aktualnie 3 pozycja w najlepszych lookach, a więc brawo. Jest to stylizacja dziewczyny o nicku BellissimaSowa. Nosi on nazwę ♥ ♥ ♥ Marry me ♥ ♥ ♥. Jest ładny, jak sama nazwa wskazuje, tematyka ślubna... super! Te zepsute cienie... arg. Chciałabym też dodać, że cudnie użyłaś tego kwiata we włosach. Podoba mi się. Tylko pogratulować. Oczywiście Traf!

4. Moviestar.


Jest to dawna redaktorka naszego bloga, Justyna. Niestety ostatnio mamy ograniczony kontakt. Justa, odpisz. Tęsknię (nie pomyślcie se, że coś... ten... no)

5. Teledysk.


Jest to teledysk goth_lala do piosenki "Nie ma nas". Niestety, nie wiem kto śpiewa, bo nie słucham takich rzeczy. Ogółem teledysk fajny, przejścia i te sprawy, ale... nie rusza się. Napisy są od razu, nawet nie są dodawane, np. ja w moim programie mam (tak, niedługo możecie się spodziewać teledysku).. w każdym razie, mogło być lepiej. Niestety, Gaf.

No to co miśki, to by było na tyle w tym poście..
Przypominam o konkursie na redaktora!

Trzymajcie się ciepło..
/Zue ♥

Nie chce mi się szukać loga, a więc zadowolcie się Arbuzami.

PS. Ktoś w ogóle czyta tego bloga? Proszę o komentarze. :C

1 komentarz:

  1. Ten art... Masakra! On jest na pierwszej stronie Top. A rysunki? One są przynajmniej robione z sercem, że tak to ujmę c;
    A co do bloga... To wchodzę tutaj kilka razy dziennie i czekam na posty. Na reda chyba siem zgłosze, prawdopodobnie c;
    Posdr
    ~Kasia
    ~stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń