29 listopada 2014

Nowa Redaktorka (Ja) + Look ♥

Hejson!
Jak głosi tytuł posta, tu nowa redaktorka. Jak wiecie Zue zorganizowała konkurs na redaktorów.(przepraszam za powtórzenie), no i wygrałam! Więc o to i jestem ;p. Okej, streszczę się. Na MSP nazywam się Keyleen, i mam 13 level. Tak, wiem że mały, ale grę na tym koncie praktykuję od miesiąca. (Nie powiem co stało się z poprzednim ;c ). Wszystkie skargi dotyczące moich postów zgłaszajcie pod podany login. Ale ogólnie mam nadzieję że ich nie będzie i moje posty się Wam spodobają :) Uff, część informacyjna chyba z głowy, ale jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej na temat mojej osoby, piszcie śmiało w komentarzach. Teraz look:


Little Girl who love Christmas



 
       
Serio. Miał być świąteczny...No tak średnio wyszło, rly.
Może jakbym ten róż zamieniła na czerwony, look bardziej był
by w tej atmosferze. Ale czerwień to taki typowy kolor dla świąt,
a ja chciałam to zmienić. Niezbyt, niezbyt. Koniecznie musiałam
wykorzystać tę spódnicę, oczywiście. Uparta ja, tak. No przynajmniej jest ta Mikołajowa czapka, a reszta rzeczy (oprócz włosów i butów) pochodzi z nowego tematu  Christmas Countdown, co oznacza 'Świąteczne Odliczanie'. Ocena:

I
nic
więcej
nie
napiszę xD




Cena: 2400sc to nie tak mało... Myślę jednak, że, choć pisałam że look jest beznadziejny, zasługuje na swoją cenę, No bo beznadziejnie to on jest związany z tematem, a sam w sobie to jest #pięknykochamubóstwiamnieoddam (rozczytacie?)

Skład:


 
 


Włosy: Kocham♥ Nie wiem czemu, ale jakoś one wydają mi się
najładniejsze z tego kompletu. Idealnie komponują się z równie
piękną czapką. 10\10 ♥

Bluzka: Hmm... Owszem, jest ładna, lecz mało świąteczna. Co prawda widnieje na niej fajnie wykaligrafowany napis 'X-mas', ale to nie załatwia sprawy. Sam model bluzki, choć kompletnie nie na temat, bardzo mi się podoba. Długo się zastanawiałam nad
                                                          oceną, ale ostatecznie wybrałam 8\10

 Spódnica: Tak, jak już mówiłam uparłam się. Nie wiem, czy na
 dobre mi to wyszło. Ładna jest sama w sobie, wręcz śliczna. Nie komponuje się może idealnie z resztą stroju, ale w takiej ocenie przecież nie o to chodzi. Tak więc 9\10

Buty: Yhhh... To są te z tego konkursu Fruitilicious (dobrze napisałam?). Najpierw zastanawiałam się pomiędzy nimi a tymi ananasowymi, ale w tamtych po zmienieniu koloru nadal jest widoczna ta
'kratka'. Nie są może zbytnio świąteczne, ale do look'a pasują jak ulał (...A tutaj nie to się liczy xD)
Ładne są, może tak. Ale psują nieco tę atmosferę... 7\10

Dodatki: Tylko ta czapka. Piękna, kocham, ubóstwiam ♥ Jest tutaj niezbędna, podtrzymuje całość.
Nic więcej nie mam do dodania. 10\10.

Ogólna ocena: 44\50. Czemu tak dobrze, skoro na początku pisałam że look jest brzydki? Bo tu oceniałam poszczególne elementy, a z nich, każdy w swojej osobie (?) jest piękny. Czyli to tylko i wyłącznie wina autora ( czyli mnie xD )

Tak, wiem, moje posty będą dłuuuugie...

Paleta:



Nierówno xD. Nie muszę Wam chyba mówić jaki kolor do czego, c'nie?


Inne wersje kolorystyczne:



Tak, Święty Mikołaj pozdrawia xD. Mówiłam pisałam że na czerwono byłoby ładniej. Czy to prawda? NWM, sami osądźcie. 
Myślę że fajnie dobrałam kolor włosów, jest taki... pasujący?

I
co
ja
mam
więcej
napisać,
no
co?
Bla,
bla,
bla,
XD



2 Wersja kolorystyczna:



Serio. Zero świąt. Pomijając, jest mega♥ Ten kolor... Aww :*
Następny look będzie właśnie w tym (kolorze, nie chciałam potarzać). Szczerze? Gdyby nie to, że ma być świątecznie, ta wersja byłaby nawet lepsza od oryginału. Megaaa ♥ Kochaam  ♥
(dobra, dosyć tych 'podrywek' xD)

Dobra
i
tak
napisałam
więcej
niż
chciałam
XD
...
...
...



Dwie wersje Wam wystarczą? Zrobiłam jeszcze trzecią (pomalancowa) ale nie chciała się wstawić :\

Ok, to tyle. Mam nadzieję, że post się spodobał. Piszcie, czy do tej 'serii' mam dodać jeszcze sesję
 w komplecie.  Bye :*


 
Taaak, stare, dobre logo z PiZapa. Wybaczcie, nie jestem jeszcze profesjonalistką ;c Ale jeśli chcecie zobaczyć naprawdę profesjonalne loga, polecam do zobaczenia tego bloga. :)                                       

                             
          

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz