1 grudnia 2014

Kalendarz Świateczny + look ''SnowGirl''

No, ten, heloł.
Dzisiejsza notka będzie... - buduję napięcie - o...
...
...
( srsly, przeczytajcie tytuł)
...
...
O nowej zmianie na MSP (szok) i nowym look'u mojego autorstwa (nieciekawie)
Tsa, zacznijmy może, co?
Jeśli byliście dziś na MSP, wiecie, że pojawił się tam świąteczny kalendarz. No wiecie, jak w zeszłym roku. Codziennie otwierasz jedno okienko ( VIP'Y czasami mają dwa). A, no właśnie. Kejla ma VIP'A, kupiłam jej Elite na tydzień ( przez app MSP, więc Star się nie dało). No, znowu schodzę z tematu ;-; Macie screen'a kalendarza:


Tak. Dzisiaj była ta żajebiszta czapeczka z uszkami i rogami xD, a dla VIP taki se, o, nudny kwiatek, jak w zeszłym roku. Serio, modzi nic nowego nie dodają. ;-; Liczę na jakiś fajny prezent 24, (w zeszłym roku były to chyba sanki, srsly). Marudzę. Ogar. Co mam do dodania? To chyba na tyle jeżeli chodzi o tę część posta, przechodzimy do look'a ( Ajm hepi! xD)

SnowGirl



Jakość xD
Nie no, kocham ♥ Bałwanek ♥ Szperałam sobie po akcesoriach w sklepie, aż zobaczyłam tą czapkę. Od razu przyszedł mi do głowy pomysł na tego look'a. ( Szukałam kokardki do innego, inna sprawa ;-; ). Pierwsza rzecz po znalezieniu tej czapki; sukienka! Szukałam dłuuugie godziny (minuty) aż znalazłam tą. Rly, miałam nadzieję znaleźć taką choć troszkę przypominającą bałwana, ale TEGO się nie spodziewałam. Idealna... Włosy fajnie dobrałam, jedynie buty mi się nie podobają. Chciałam - znowu - dodać te kozaczki\buciki 'EMU', ale białe nie wyglądały za ładnie :\ Weszłam więc w kategorię 'kozaki' i oto co znalazłam xD... Przesadzają.
...
Oooo
jak
dużo
napisałam!
...

Skład:



 
Cena: 2025sc... Nie no, Robi się standard xD Większość moich look'ów tyle kosztuje. Yhm, look wart swojej ceny, w stu procentach. I... tyle.
 
Włosy: Wiecie, że je kocham ♥ Idealnie pasują niemalże do każdego look'a, a szczególnie do tego 'modelu' beretu\czapki. Niektórzy mówią, że są obrzydliwe. Szanuję ich zdanie, ale według mnie to nieprawda. Mega ♥ 10\10
 
Sukienka: Cudo ♥ Kva, nic nie powiem, ona po prostu jest bałwankowa, i w tym look'u nie ma konkurencji z innymi, nawet ładniejszymi. Szczerze niezbyt podoba mi się jej dół, taka jakby 'bombka' xD 9\10
 
Buty: Nieee... ;c Wgl nie pasują, same w sobie również nie są za ładne. Zero myśli, srsly, Mila. Ale jeżeli zbyt źle je ocenie, popsują ocenę całego look'a, no co z pewnością nie zasługuje. Po ostatecznej naradzie ( anioł z diabłem xD) wychodzi 6\10, sorry.
 
Czapka: Tak jak sukienka, miód, malina. Bałwankowa w 100% ♥ Nigdy bym jej nie zmieniła, przy niej inne bereciki mogą się schować..! 10\10
 
Ogólna ocena looka: 35\40 Dobrze jest! ;3 Tylko te buty... arrr ;c
 
Innych wersji kolorystycznych dziś nie będzie, HELOŁ, to bałwam xD
 
Baj, baj, misie. Mam nadzieję że post się podobał. Pzdr,
 
Nie zmieniłam xD Już nic nie będę Wam obiecywać. Jutro się POSTARAM, nie ręczę xD
 
 
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz