18 grudnia 2014

Moje loga + Wyjaśnienie ksywki ♥

Siems!
Tu Mila.
Dziś taki se krótki post, bo nie mam czasu ;c
No ok, ale co Wam pokarzę?
Pozdro dla tych, co nie czytają tytułów :* xd
Moje loga.

Hmmm.... No dobra, wy je znacie. Ale czo tam, przypomnicie se.

I logo:


 
 
Hehs... Pamiętacie, jak się nim zachwycałam? W sumie jest OK, ale... Postacie wycinane w Pejncie, 
A jakość tła... Masakra... Ech, i jeszcze ten napis ( jakość taka, że aż nie da się rozczytać). Nie, nie ten Love with Keyleen, tylko taki czarny u góry.. Ech, JA. 6\10

 
 
Nie skomentuję. To te, wzorowane na pomyśle Kaśki.
Widać jednak, że w porównaniu z poprzednim logiem robi w przód.
Lepsza jakość, chociaż i tak pejntowe. Najbardziej podoba mi się napis, aw. 8\10, idziemy pod górkę...
 
 
 
 
 
Mhm, robiłam je razem z tym poprzednim.
Widać różnicę? Hm, no właśnie jest bardzo podobne.
Nadal pejntowe, ( widać chociażby przy kubku czekolady Movie ) ale jest spoko.
Denerwuje mnie tylko, że nie wzięłam tzw. 'podświetlenia' do napisu. Oj, no wiecie, takie coś w PiZap'ie, 'Glow' czy jak tam.
Ale... Mega się starałam, ocenię - również - 8\10 <33
 
 
 
 
 
 
Szczerze? Nie podoba mi się. Logo ma dużo błędów ( patrz: np. laska cukrowa, wstążka przy sukience ). Tło jednak jest mega, co podwyższa ocenę <33
Najbardziej denerwuje mnie jednak napis. Po pierwsze czcionka taka sobie, po drugie, akurat tu, napisy są poziomo, a login Kejli nieco przechylony. To wygląda bardzo brzydko. 6\10
 
 
 
 
 
 
 
Noo... Pamiętam, że specjalnie kupowałam tę animację do loga xd
Wyszło tak... Nijak xd
Znów pejncik, widać. Poza tym moja MS ma pełno błędów.
Ale w zasadzie nie podoba mi się tylko ta Movie, bo tło, napis... Wszystko jest Aw.
W dodatku wspaniale dodałam PiZap'owski efekt.
Ale, guwno, MS wszystko psuje. 7\10
 
 
 
 
 
 
 
Aw, pierwsze z SumoPainta <33
Uważam że jest biste, jakość świetna, i napisik w którym, po raz pierwszy, (drugie ) imię przeważa ♥
Nie podoba mi się jedynie, ten krzyżyk w rogu.
Ale takie to zdj, sory. :\
Jedyna, i ostatnia rzecz, do której mogę się przyczepić - kolor tła.
Nie pasuje do look'a, NO. 9\10, bo kocham <33
 
 
 
 
 
 
 
Eee.. No, śliczne, ta.
Tylko że jest dosłowną kopią poprzedniego, nie miałam pomysłu, srsly ;_:
Nie mam jak go oceniać, tu przynajmniej kolor pasuje i jest cudne <33
Nie odejmę punktów za 'kopię', nomz. 10\10, ha!!!!11
 
 
 
 
 
 
 
Ehe, żeluś ♥
No właśnie, na koniec wyjaśnię historię mej ksywki. Ale o logu.
Tło wyszło biste, RZELKI RZONDZOM, kópa.
Czcionka średnia, ale i tak spoko.
MS - piękna! <33
Po raz pierwszy zrobiłam z cieniem. Nie pasuje mi jednak jej strój - przepraszam, nie mam żelkowatego ( już niedługo... ) 9\10
 
 
 
 
 
 
 
 
Hah, pamiętacie je. Jedno z nowszych <33
Jest cudne!
Tło świetne, nic dodać nic ująć, ubiór MS również cudnie pasuje, a czcionka... Aw, dumna z niej jestem. No i napis... Keyleen, raczej nie inaczej. <33
Boskie, kocham je. Fjoletoffe, nowoczesne... 10\10
 
 
 
 
 
 
 
Nowe O.o
Nie znacie go, świeżutkie z przed chwili.
Mega mi się podoba, bo jest takie delikatne, skromne, tajemnicze...
Nie, postać wycinałam w SumoPaincie, tylko nie brałam tzw. Poświaty zewnętrznej (... Ta nazwa xd)
Jedynie jakość większej Movie jest słaba, cóż.
Ale kocham je, myślę że jest boskie. (... Nie oznacza to, że najlepsze ze wszystkich) 10\10
 
 
Ogólna ocena moich lóg: 53\70, słabo, ocenę obniżają te początkowe.
Nie łatwo jest jednak ocenić się samemu, uwierzcie.
Wiem, że muszę się jeszcze podszkolić. Bloguję od niespełna miesiąca, to i tak dobrze.
 
No, i skąd się wzięła moja ksywka? Macie, czytajcie.
 
 
Żelek - kiedyś, nie dawno, poszłam po lekcjach do koleżanki. Gdy weszłyśmy do jej domu,
odruchowo spytałam czy ma coś słodkiego (to ja, miło mi). Odpowiedziała, że owszem,
ma żelki i zaraz je przyniesie. Po chwili położyła na stole paczkę żelków Haribo, i
powiedziała, że idzie po miseczki. Nie wiem, czy długo to trwało, ale w tym czasie zjadłam...
całą paczkę! Gdy koleżanka wróciła, była w szoku. Powiedziałam jej, szczerząc uśmieszek:
''mówiłaś coś..? Dobre żelki, przy okazji '' Oliwia - takie było jej imię - patrząc na mnie ze zgrozą mruknęła - '' Ty sama to jeden, wielki żelek''. No i się zachowało...
 
Już wiecie? Niezręczna historia, no.
 
Żegnam was misie, papatki ;*
 
                                                 NOOOWE logo... ekh, już je znacie c;



 
 
 







 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz