7 grudnia 2014

W głębi MSP #3

Heloul. To ja. No. Wiecie. Kto. Na ''M''. Już Wiecie :)
Wiem że notkę miałam napisać wczoraj, ale nie miałam czasu, sory.
Zanim przejdziemy do serii W głębi MSP #3, chciałabym pozdrowić moją znajomą z MSP, rajolę123. Jesteś naprawdę bardzo miła, Olu i zasługujesz na takie mini pozdro ♥[to nie pozdro za mikołajkowe szaleństwo ]

 
Ok, przejdźmy do Waszej ulubionej serii xD.
Lel.
No.
Serio.
Dzisiejszym krajem będzie.....Dania!
Nie wiem czemu, lel, no tak se xD

Oto ich TOP:

 
 
 
Fajnie, nie powiem. Ciekawe ciuchy, duży wybór. Myślę, że uda mi się wymyślić ładne stroje. Jest tylko jeden problem; mają tylko jedne buty, a w dodatku te misiowe łapy! Przejrzałam dalej, no i wiecie co? Oni JAKIEKOLWIEK buty mają dopiero na 9 stronie! Dziwnie, no. zwoliłam sobie dodać balerinki i jeszcze-jedne-nie-powiem-jakie-buty. Nie obraźcie się, proszę.
  Na co czekam? Zaczynajmy!
1 Look:
                        
 


Fajne, co? Dodałam jeszcze te buty, klasyk, tak. Idealny na zimowe weekendy w domu. Do tego jeszcze te kolczyki... Aw. Dość drogi, ale gdyby nie to, może kupiłabym go Kejli (serio)
Nie mam co więcej napisać, nie podoba mi się tylko to, że nie ma spodni. Ach, tego szanowni Duńczycy również w swoim, jakże 'bogatym', TOP nie posiadają xD.
...
Mój
kochany
monolog
jak
zwykle
Was
uwiedzie
swoim
blaskiem
xD
hahahaaa...

2 Look:

Hmmm... Spoko. Sukienka - sama w sobie - średnio mi się podoba. Ogólnie look jest aw. Słodki, moje kochane włoski. Lof ewer, normalnie xD. Jak mocniej się przyjrzymy, nasza sukienusia (lalka Barbie) fajnie dopełnia kompozycję. Aw '-'. Oooo, jaka słodka nowa buźka..! Pff, schodzę z tematu ;_; O look'u krótko: Fajny, nie najlepszy.
O
długi
będzie
tym
razem
a
może
jednak..
To
koniec?
xD




3 Look:




O. Niezły. Serio, bardzo mi się podoba. Nie przepadam za gumą w buzi, ale tutaj dodaje ona dziewczęcego uroku look'owi. Super wyszły włosy, wow, nie spodziewałam się ;\ Ogólnie, mogłabym polecić zakup tego look'a , wyszedł mi chyba najlepiej z całej serii... Aw. Znowu, no. Śliczny look, ale długopis się wypisuje i kończę opis xD (hahahahhaaaa)
 
OMG
Takie
tam
teksty
odwalam
xD
Nom
wita
Wariatka.
 
 
To koniec look'ów na dziś. Podobały się Wam? Komentujcie, pliiiii[...]s..! Bo nie wiem czy jakiś sens ma robienie notek, skoro praktycznie nikt ich nie czyta. Tak wgl to Kasia ( stylówkalol=] ) zrobi mi noe logo, cieszymy się!
 
~Posdr,
 
Łi kent tu bi normal, tak xD
 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz