3 grudnia 2014

Opóźnione przywitanie

No witam.
Na samym wstępie chciałabym podziękować Zue, że przyjęła mnie na tego bloga. Bardzo Ci dziękuję ♥

Tak w ogóle, to kim ja właściwie jestem? To może się przedstawię.
Mam na imię Kasia. Przeżyłam już 12 lat, czyli też chodzę do szóstej klasy. Bardzo lubię czytać książki, głównie przygodowe i fantsy. Najbardziej podoba mi się "Dom Tajemnic". Moją pasją też jest, jak widać blogowanie. Piszę obecnie na trzech blogach, czyli tutaj, u Kathey oraz na moim (jeżeli przeszkadzają Ci Zue te linki, to je usunę). Blogowaniem zajmuję się (jak to brzmi xD) od sierpnia tego roku. Oprócz tych pasji gram też na gitarze. Dopiero co zaczynam, ale to szczegół ;D
Chyba już trochę się o mnie c; Teraz trochę o mojej historii na MSP.
Na MSP gram od kwietnia 2013 roku. Znałam tą grę już wcześniej, ale nie podobała mi się za bardzo. Pamiętam jednak, że wtedy gdy poznałam MovieStarPlanet to było jeszcze 'Stare MSP'. Przez te półtora roku wbiłam 14 leveli. Wiem to bardzo mało, ale wcześniej nie przyczyniałam się aż tak do zdobywania poziomów. Nie mogłam też wbić 3 levela (gdy jeszcze nie było 100 poziomów)... Ach te wspomnienia... xD Na MSP nazywam się stylówkalol=]. (bez kropki) Wiem nazwa jest, że tak to ujmę głupia, ale wymyśliłam taką właśnie "na poczekaniu" i jakoś do tego konta się przywiązałam i tak zostało :) Oto jak teraz wyglądam:


To mój najnowszy look (czyli kupiony przed chwilą c;). Jak widać nigdy jeszcze vipem nie byłam, chociaż chciałabym xD
Mam nadzieję, że trochę się o mnie dowidzieliście. Jeżeli macie jakieś pytania zadawajcie je w komentarzach lub na pocztę MSP. Z miłą chęcią na nie odpowiem :)

Do zobaczenia ♥


Jeszcze z moim poprzednim logiem, nie zdążyłam zrobić nowego.

1 komentarz:

  1. No, no, no, Kasiu.
    Widać, dostałaś się na bloga Zuej Pani Mroczności (Zły Las) XDDD
    Lel, XD

    ~Chyba sama wiesz kto OMG daję spację a nigdy tego nie robię i mi to teraz przeszkadza więc zrobię tak.
    ~MilkaMilkoczatkaKtóraBędzieSięPodpisywaćOTakJużZawszeBłaahhahhhaaaa!

    OdpowiedzUsuń