3 grudnia 2014

W głębi MSP #2

Hejson!
Dziś taka-sobie notka, bo mi się nie chce :p
Jak się domyślacie, będzie to druga część serii W głębi MSP.
Dzisiejszym krajem będzie............ Francja!
Nie wiem czemu ją wybrałam, tak na poczekaniu. Właśnie loguje się na tamtejsze MSP...


 
Hmm... Jest fajnie, nie powiem. Lepiej niż na Niemieckim. No, ten, streszcze się dzisiaj szybko, bo niedługo mam dodatkowe zajęcia ;-; RUPMY LUKI! xD




Nooo, ten, renifercio. Normal. Fajny, ale włoski - i - balerinki - jak - zwykle xD. Rly, dwa zdania. Przygotujcie się na dłuuuugi monolog xD
...
...
No
witam
Was
tu
fajnie
że
to
czytacie
bla
bla
bla
....
xD


Fajnie. takie ''bifor krismes'' ( before christmas - przed świętami)
Sukienka jest boska, aż się dziwię że jeszcze jej nie mam. Droga, ale co tam xD Buty fajnie dobrane, nie podoba mi się tylko kokardka. Może inaczej: jest ładna, ale te kolory jakoś się ze sobą zlewają. Pft, marudzę ;-;
Fajny
Luczek
co
nie?
może
go
kupię,
ale
wątpię
xD
...
...



 

Znowu te włosy, serio. Nie dziwcie mi się, francuzi mają tylko dwie pary w top! Ale myślę że jest spk, tak ogólnie. Awww, creepeersy ♥ Myślę że fajnie tu pasują, jedynie bluzka i spodnie są z innej bajki (?). No, wiecie, że do siebie nie pasują, nie chciałam powtarzać. Włosy również mają fajny kolour, taki rudoblond. Jes w moim ostatnim look'u, zachęcam do kupowania!
...
ah
to
chyba
najlepszy
look
tak
mi
się
wydaje
...


No, to na tyle. Mam nadzieję że Wam się podobało.
Pzdr,



                                                        Rly.

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz