17 grudnia 2014

Nowa seria: Co słychać na forum? #1

No witam, witam.
Tutaj nie pisząca Kaśka ;-; Przepraszam Was, a w szczególności Zue. Wiem zwiodłam Cię, ale obiecuję, że to się poprawi. Poza tym za prawie 2 dni przerwa świąteczna, więc posty będę się pojawiały codziennie lub co dwa dni. Ewentualnie, co trzy dni.
Teraz przechodząc do posta, przedstawię Wam moją nową serię. Jak pewnie zauważyliście (jeśli ktoś czyta tytuły postów) nosi ona nazwę "Co słychać na forum". Możliwe, że znacie tą serię, jest ona coraz częściej spotykana na blogach. Mimo to, będę ją prowadziła ;) Jeżeli jednak nie znacie tej serii, to wytłumaczę, o co w niej chodzi.
Wybieram kilka tematów na forum, zazwyczaj dosyć dziwnych, głupich itp. Następnie opisuje je, wyrażam swoją opinię. Na tym będzie to polegać.
To co może zaczniemy?

1. Napisz <VIP> a dostaniesz POZDRO !


Chodzi tutaj generalnie o to, że jak się napisze słowo "Vip" to dostanie się pozdro. Oczywiście, jeżeli nikt Ci nie przerwał. Było dużo takich tematów, więc nic oryginalnego. Poza tym, osoba, która zrobiła ten temat na forum, nie zawsze może dać pozdro. Wątpię, aby dawała każdej osobie, a widziałam tam przynajmniej 5 osób z dobrą odpowidzią, czyli "idzie" na to 75 diamonds. Ocena 6/10.

2. Test oczu.


No cóż... Nie widziałam takiego tematu, aczkolwiek powiem, że inteligenty on nie jest. Wystarczy przycisnąć literę "a", nawet bez zamykania oczy. Bez sensu. Ocena 4/10.

3. Twoje imię po... Moviestarplanet'owemu.


Znowu taki sam temat. Jest takich milion na MSP, jedynie ludzie ostatni wyraz zmieniają, np. po chińsku. W dodatku jest błąd w temacie, powinno być "... Moviestarplanetowemu". Pomysł jest już dosyć popularny, jak już wspomniałam, w dodatku, jak dla mnie nudny. Ocena 3/10.

4. RANDKA Z PUTINEM


Temat nie spodobał mi się. Po pierwsze jest on dosyć znany, po drugie, to tak jakby wyśmiewanie się ze sławnych osób. Racja, ja z przyjaciółkami czasem tam się pośmiejemy, no ale wiecie o co chodzi ;) Oceniam te temat na 5/10.

5. 1.000.000 mrówek ;)

A tutaj akurat autor mnie zaskoczył. Post jest fajny, można trochę wytężyć swoją wyobraźnię. Mimo, że uśmieracmy mrówki, to temat bardzo przypadł mi do gustu. Jest zabawny, a niektórzy autorzy naprawdę się wysilili :D Ocena 10/10.

6. mam 3 lata !


Kolejny nudny temat. Chodzi w nim o to, aby napisać, ile lat ma osoba nad nami. Było wiele takich tematów i muszę uznać, że coraz bardziej mnie denerwują. To, że osoba ubiera się jak sześciolatka, nie oznacza, że tyle ma lat. OK, rozumiem, że to tylko zabawa, ale może zdarzyć się hejter i osoba wrażliwa, będzie czuła się urażona. W dodatku, temat jest napisany z błędem, powinno być "Mam 3 lata!". Ocena 5/10.

To tyle na dzisiaj. Mam nadzieję, że post Wam się spodobał. Wiem, że notka trochę krótka, ale muszę jeszcze jednego posta napisać, a chciałabym jeszcze wejść na TFM c;
Do zobaczenia ♥


Czeba sobie nowe logo zrobić xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz