4 grudnia 2014

Konkurs 'Chrismas Town'

Hejosz!
Ten, no, to ja. Wiecie kto ;3. Ja. Milka. Kejla. Już wiecie.
Piszę tego posta w sprawie nowego konkursu na MSP. Nazywa się on Christmas Town. Taki średni, nie postarali się ;-;
Motyw:

 
Musiała zamknąć oczy -,- Taki szczegół, pomińmy. Konkurs w ogóle nie wygląda na świąteczny. Taki słiti, pastelowy, naćkany... Ble. Fuj. Nie udało im się. 6\10

Ubrania:

 
No comment. Srsly, prawie cała ostatnia strona to stare ciuchy. Serio modzi, serio? Tak wgl to ciuchy beznadziejne, I te ceny... Włosy 1800? W dodatku nie takie piękne? Wszystko takie... nie świąteczne? Jedyne co mi się podoba to ta PLAŻOWA (?) sukienka w paski i sukienka za 1400 ;c .
Hm... Będzie 4\10, rly. 
 
 
Animacje:
 
 
Nazwa: Christmas Truck
Cena: 700 sc
Rodzaj: VIP
Kategoria: Zabawa&czad
Opis: MS jedzie samochodem (?) a nad nią unosi się choinka..?
Moja ocena: Nawet fajne, aczkolwiek kolory nie są zbytnio świąteczne. Może inaczej: świetnie pasują do kolorów konkursu, lecz do samych świąt - nie. 7\10
 
 
Nazwa: Winter Ice Skating
Cena: 8 dmd
Rodzaj: Diamonds
Kategoria: Aktorstwo&taniec ( że łot..?!)
Opis: MS jeździ baaaaaa(...)rdzo szybko na łyżwach, a śnieg 'rusza się' na biało-czerwono xD
Moja Ocena: Eh. Fajne. Szkoda że tak drogo, kupiłabym. Gdyby nie te czerwono-białe (czy tam na odwrót... xD) pasy, byłaby super. Tak właściwie nie wiem po co one są... ( Polska biało-czerwoni..?) Animację oceniam 8\10.
 
[ właśnie przed sekundkom przedłużyłam VIP'A na Kejli!! ] ach.. skromność, taka tam mini info xD
 
 
 
 
Jejku, przepraszam, zrobiłam sobie przerwę w poście i kupiłam niu komplet. Mam nadzieję że Wam to nie przeszkadza ;c
Nazwa: Showing Off
Cena: 450
Rodzaj: Nie VIP
Kategoria: Pozy
Opis: MS stoi obok gigantycznej aski świątecznej i coś-z-nią-robi xD
Moja ocena: Kocham ♥ Serio mówię, zaraz kupię. O, już mam. Piękne, delikatne, i niezbyt pochopne (?) lof ewer 10\10
 
 

Nazwa: Season for carols
Cena: 650sc
Rodzaj: Nie VIP
Kategoria: Miłość&Emocje
Opis: MS stoi pod latarnią (którą ucięłam xD) i śpiewa jakieś kolendy (chyba)
Moja ocena: Em. No tak, dla mnie zbyt 'obszerne'. Nie lubię takich napchanych anim. Ogólnie, to tak średnio. Latarnia wygląda jak w lodach malinowych, które zaraz skapną naszej MS na głowę. Poważnie. 7\10
 
4 Animy, wowowow! Toście się postarali, modzi!
 
Ogólna ocena animek: 32\40 czyli tak w skrócie 8\10 Spoko jest ;)
 
Rzeczy:
 
 
 
Ech, jakoś nigdy nie kupuję rzeczy. No przesada, rzadko to robię.
Ale what, po co nam ten pierniczek, lizaczek i laseczki? To tatuaże? Czy plakaty? No nie wiem, oni se z nas kpią -,- Fajny jest ten domek za 2 dmd i drzewka za 250sc. No i może się jeszcze to autko gdzieś przydać. Tak to rzeczy badziewne, naćkane oraz błyszczące. Zua ja ;c 6\10 mocno naciągnięte.
 
 
 
 
 
Pierwsze tło nie dla VIP, drugie VIP'owskie. Szczerze: nie ma zbytniej różnicy, toteż mogłabym kupić to nie dla VIP. Ogólnie tło takie, jak wszystkie inne rzeczy z tego konkursu. Takie #ojojsłitpastelowe. Myślę jednak, iż ten domek naprawdę fajnie wygląda w tych kolorach, no i jeszcze te lizakowe drzewka. Fajnie. Nie podoba mi się tylko choinka stojąca na zewnątrz z prezentami. Sama w sobie ładna, ale na dworze? Eh, szczegół. Tła są okej, oceniam 9\10
 
 
Ogólna ocena konkursu: 33\50 słabo, ale tak już pisałam na początku.
 
 
No wiem, była dłuuuuga notka c;
 
 
Pozdrawiam Was,
 
 

 
 
          Znacie jakiś łatwy w obsłudze program do robienia lóg? c;
 
 
 
 

2 komentarze:

  1. Dobrzem po raz pierffszy skomentuje Twojego posta. Ogólnie podoba mi się jak piszesz, widać żę się starasz c;
    Koneq uważam za kompletnie nie udany, okropnie wyszedł. Nie nawidzę takich słitaśnych, pastelowych konkursów -.-
    Jeśli chcesz mogę Ci zrobić logo, tylko muszę Cię w znaj mieć. A łatwy w obsłudze jest Pizap. Jest Online, nie musisz go pobierać c;
    Posdr
    ~Kaśka
    ~stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komplement ♥ Fajnie jakbyś mogła mi zrobić logo, a co do PiZapa - Jedyne, czego tam nie umiem, to wycinanie postaci. Bo nie łatwo jest dokładnie obrysować całą naszą MS. Jeżeli masz miejsce w znay, to cię zaproszę :)
      ~Psdr, Kejla, Milka

      Usuń