10 grudnia 2014

Przeprosiny + #Look + Logo dla Keyleen

No witam.
Tutaj nie pisząca Kaśka. Czy ktoś jeszcze mnie pamięta? Zapewne nie, napisałam tutaj TYLKO jednego posta, w dodatku powitalnego ;__; Tak więc też przepraszam. Tak szczerze, serio.
Okey, nie czas na przeprosiny, tylko mojego nowego looka. Oto jak się prezentuje:

Oczka w bok ^.^
Look mi się mega podoba, jest jednym z moim ulubionych. Bardzo lubię takie połączenie kolorów- jasny i ciemny. Do tego te czarne włosy *-* Wszystko wyszło cudnie, pięknie, fantastycznie. Dobra dosyć tej skromności.
Teraz czas na wersje kolorystyczne.
I wersja kolorystyczna.


Borówka z cytrynką *-*
Ładnie, ładnie. Połączenie kolorów również ładnie wyszło. Mimo to wersja gorsza od oryginału. W sumie jak zawsze u mnie xD

II wersja kolorystyczna


Coraz rzadziej tworzę looki w takich kolorach. Niebieski i różowy... Bardzo ładnie ze sobą współgrają. Wersja bardzo ładna, mogłaby rywalizować z oryginałem, chociaż tak nie będzie xD
A
Oto
Superowy
Zapychacz
Miejsca
AOSZM ♥ Forewer end ewer ♥ Musiałam xD

III wersja kolorystyczna


Zwykła biało-różowa wersja. Mimo to wypadła naprawdę dobrze. Wyszło bardzo ładnie, chociaż rzadko używam różowego w lookach. Należy się ocena 10/10, jeśli można by taką przyznać.

Paleta


Czerwona ramka- oryginał
Zielona ramka- I wersja kolorystyczna
Żółta ramka- II wersja kolorystyczna
Niebieska ramka- III wersja kolorystyczna

Cena i skład



Look jest tani, chociaż nie należy do najtańszych. Włosy możemy ponownie wykorzystać w kolejnym komplecie, lecz niestety one winią takowej cenie.
Sesja




Look ma kilka błędów (patrz pierwsza animka). Mimo to zachęcam do kupna. 
Tak więc to tyle. Zapraszam do lajkowania (lub loveitowania) tego oto looka. Nosi on nazwę ~'Kto czyta, żyje podwójnie'. Tak nazywam looki cytatami, tak mi się spodobało. 
Jeżeli chcesz kupić tego looka, najpierw napisz do mnie. Na pewno pozwolę, ale chcę po prostu wiedzieć c;
Jeszcze jedna sprawa, a mianowicie logo dla naszej Milki:


Chciałaś świąteczne- masz świąteczne. Mam nadzieję, że Ci się podoba ;*

Do zobaczenia ♥


Logo od TheMoomster

1 komentarz:

  1. Jeeejku.. dziękuję, śliczne logo ♥ o, ten, i fajny post, look ♥ Heehhee♥ (no i logo nie chcę się pobrać :\)

    OdpowiedzUsuń