10 grudnia 2014

TOP model #1

Heloul!
Nom, tak, to pisze dziewczyna która nie daje znaku życia od dwóch dni ;_; serio.
Em, no, przejdźmy do nowej serii. Jej cieszymy się. (Ach ten entuzjazm)
No więc, jak mówi tytuł, seria polega na tym, że rysuje projekty w TM, i Przenoszę je na MSP.
Od razu proszę, bez hejtów, weźcie pod uwagę mój wiek, ok?
Moje pomysły są serio bardzo, bardzo, zwariowane, i wątpię żeby znalazły swoje odpowiedniki na MS.
Em, zaczniemy?


Nom, tak, zdj z telefonu XD Musiałam uciąć buty, A CO. Podoba mi się ten projekt, nie jest najgorszy. Pomińmy wykonanie, ech. Specjalnie dla Was zrobiłam spokojny, niezbyt szalony prodżekt. Taka dziewczynka w spódnicy. ♥ Loff ewer, normalnie. Koszulę i spódnicę z łatwością znajdę w, jakże bogatym sklepie MS. Z włosami będzie trudniej, no. Nie dodam torebki, wybaczcie. W grze takich nie ma, NIE MA. Szkoda ;'( O, rozgadałam się. Przejdźmy do look'a!
 
 
LuczeQ: (xd)

 
 
Naprawdę SORY. Ale look..? Dziwny xd. Hmm, nie za ładnie wyglądają te glany, a pomiędzy koszulą i spódnicą jest przerwa, czego nie planowałam. Pomijając ten mały szczegół, strój ( w szczególności spódnica i koszula) jest słodki ♥ Mówiłam, że trudno będzie z włosami, i się myliłam. Te może nie są idealnym odwzorowaniem projektu, ale według mnie i tak pasują. Nie ma paska - sory, nie wiem czy w sklepie jest w ogóle jakikolwiek. Kolor włosiów ( xdd) również niezbyt mi się podoba... Taki... żółtawy? xd. A, no i tak wgl to teraz będę pisać takie ''xd'' Mniej roboty, no.
Oceniam look 7\10, bo są niedokładności.




No, to na tyle. Wiem że posty z tej serii będą krótkie, ale TAK TO WŁAŚNIE W RZYCIU BYWA xd (błąd w ''życiu'' specjalny) No ale ogółem MI seria się podoba. To chyba najważniejsze, c'nie? hehehee ♥
 
Nom, psdr, dziś tak krótko.
 
[EDIT: WŁAŚNIE ROBIĘ NJU LOGO, W TYM POŚCIE OBEJDZIE SIĘ BEZ]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz